star-wars Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 (endret) lurer på hva tiligere guns,n "slash" roses gitarist som nå spiller i velvet revolver heter, fint hvis du vet hvilket land duden kommer fra og., Endret 15. mai 2005 av star-wars Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 http://en.wikipedia.org/wiki/Slash_%28musician%29 Lenke til kommentar
star-wars Skrevet 15. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2005 fant ut at,n kommer fra england,., Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Litt OT Matt sorum har norske aner.. Norsk far tror jeg... HAr hørt han heter Mathias Sørum og faren kommer fra Sørumsand.. Noen som kan bekrefte/avkrefte noe av dette? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Det er så, men han er sikkert like norsk i hodet som Paris Hilton, eller "norske" Kristanna Loken. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 fant ut at,n kommer fra england,., *Bumpe tråd* Han kommer da fra Italia tror jeg, men han har vist bodd hele sitt voksne liv i England sammen med Guns n' roses Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 har vist bodd hele sitt voksne liv i England sammen med Guns n' roses Guns n' roses er da ikke noe engelsk band. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Vel, de synger omtrent noe som ligner engelsk aksent (mulig det er stemmen til Axl "Axl Rose" Shannon). Men hva vet jeg? Lenke til kommentar
star-wars Skrevet 19. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2005 Vel, de synger omtrent noe som ligner engelsk aksent (mulig det er stemmen til Axl "Axl Rose" Shannon). Men hva vet jeg? axl kommer fra u.s.a (indiana) og slash kommer fra london men er oppvokst i stoke. slik er det. Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Men hva vet jeg? Ikke så mye om GNR tror jeg vi kan slå fast: ''Indiana born Rose (born William Bruce Rose, 6 Feb, 1962) had played in bands as a teenager and moved to LA in 1983 to link up with Stradlin (born Jeff Isbell). The pair formed a band called Hollywood Rose with other local musicians but it was short-lived and Rose eventually became the frontman for LA Guns. Meanwhile Slash (born Saul Hudson), drummer Steven Adler and bassist Duff McKagan hooked up together to form Road Crew. By 1985 Rose, Stradlin and McKagan had formed an early incarnation of Guns n Roses (the name was taken from the two bands Rose had performed in, Hollywood Rose and La Guns.) Slash and Adler would later join to form the original Roses lineup. '' http://www.tiscali.co.uk/music/biography/g..._biography.html Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 (endret) Steike, ble dobbelt gitt. Endret 19. mai 2005 av Shimano Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 (endret) Der jeg kom fra var det ingen band som var "hottere" enn Guns'n'Roses tidlig på nittitallet. Det var også da de nådde sin absolutte formtopp med Use you Illusion-platene, og påfølgende gigantiske turneer. Vi kjøpte det vi kom over av GNR-greier..bootlegs fra konserter, det gikk tilogmed hele konserter på NRK et par ganger husker jeg, som aldri var utgitt på video. Jeg var så gal at jeg brukte 600kr på en special edition av Use your illusion 2 på en klassetur til Tromsø. Det eneste forskjellen var at plata hadde gullbelegg på baksida og det var ei t-skjorte i pakken..hadde seff plata fra før. Fant noen en livebootleg var han den nye helten i bygda..det være seg halvdårlige demorecordings eller liveopptak fra en røten klubb i New York. Tøft var det samme faen Så kunne vi sitte og snakke om hva som var annerledes med vokalen på den konserten ift den kompisen hadde. Jeg og bestekompisen gikk rundt med AXL på min ryggsekk og SLASH på hans ryggsekk. Endret 20. mai 2005 av Bitex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå