ATWindsor Skrevet 16. juli 2002 Del Skrevet 16. juli 2002 Quote: Den 2002-07-16 23:26, mad_arab skrev:*håper noen tar til vettet og stenger denne tråden snart* Hvilken prosessor man skal velge er jo et evig relevant spørsmål man stiller seg hver gang man skal kjøpe ny pc, du klager jo hele tiden på at man må stenge amd vs p4-trådene, det er ikke så vanskelig å la være å lese de om du ikke synes det er noe for deg, det er snakk om en linje på skjermen din du ikke trenger å trykke på. AtW Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 17. juli 2002 Del Skrevet 17. juli 2002 Jeg tror denne tråden har gjort nytten sin nå.. og når jeg ser nivået på endel av det siste som har kommet så mener jeg det er nok. Dessuten er det mer enn nok lesestoff i andre tråder for de som er interessert i flame wars... Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 17. juli 2002 Del Skrevet 17. juli 2002 Javel, Er ingen som kan si at Amd er bedre enn intel. Enig med deg. Merkelig at det er bare alle AMD-folka som lager disse barnslige postene som vi alle begynner å bli _SÅ_ lei av! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå