kasol Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 (endret) jaja, slik går nå dagan Tenkte jeg skulle oppgradere bios idag siden jeg fikler litt med klokking av cpu. Dro igang med bios update via windows da det virkert greit. Alt gikk fint, reboota maskina og den starta men så før windows kommer på fikk jeg feilmelding.....Etter diverse turer frem og tilbake til spacebar får jeg det fortsatt ikke til selv om jeg følger manualen til punkt og prikke Jeg har prøvd: 1. Using AFUDOS update uten at det funker. Jeg har lasta ned bios filene ifra asus sine hjemmesider. Det eneste jeg ikke forstår er at de heter A8V1011.AMI og ikke A8V1011.ROM som det står i manualen (eksempel med A8V.ROM). Jeg har laga DOS bot disk ihht instruksene. 2. Using ASUS EZ Flash Lasta ned fila A8V10100.AMI som jeg rename til A8V.ROM som det står at jeg skal gjøre. Men får bare "floppy not found" Linker: ASUS download ASUS manual hovedkort: ASUS A8VDeluxe 939 KT800pro Endret 15. mai 2005 av kasol Lenke til kommentar
LA8464 Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 mulig kortet ditt har dualbios, prøv en resett , ellers fungerer live update på asus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå