- mOtz^ - Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 \m/ Maiden \m/ først, dagen etter drar jeg til Frankrike, inærheten av nice. Så hjem og jobbe, eller dra til Danmark (har ikke fått helt avklaring fra jobben enda). Så blir det Englandstur i slutten av august. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Kanskje festivaltur, kanskje danmarkstur (til Løkken), kanskje seile en tid i Sverige og Danmark, mest sannsynlig jobbe et par uker, og mest sannsynlig seile over Nordsjøen med Tall Ships' Race. Skal i det minste prøve å få til alt sammen. Jeg har altså mye planer, men ingenting er sikkert. =/ Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 skal slaske 6 uker og dra til syden i 2 uker Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Helt i begynnelsen (24-29 juni), skal jeg til Oslo på Maiden-konsert. Etter dette skal jeg bare gi faen, drikke, grille, kjøre bil og nyte livet i forhåpentligvis sommervarme!? Regner med at jeg skal jobbe også, så blir det nok penger i kassen, skal jeg ikke se bort fra at det blir en liten harry-tur til Danmark/Sverige. Sammen med kamerater da såklart Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Fikk beskjed fra biltilsynet at de trengte meg store deler av ferien, så det ødela mer eller mindre alt jeg hadde av planer i ferien. Hadde planer om Kragerø, men det gikk som sagt i vasken. Vurderer USA ellerno etter ferien, dog.. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Fikk beskjed fra biltilsynet at de trengte meg store deler av ferien Hva gjør du på biltilsynet da? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 (endret) Fikk beskjed fra biltilsynet at de trengte meg store deler av ferien Hva gjør du på biltilsynet da? Har ikke begynt enda, men iflg jobbeskrivelsen så skal jeg jobbe med utstedelse av skilter og prøveskilter, samt noe EU-godkjenningsgreier av biler (om jeg ikke husker feil).. Endret 16. mai 2005 av Marvil Lenke til kommentar
riktig Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Være hjemme og jobbe med musikk (som vanlig). Ellers skal jeg til hjembygda en tur, jeg blir onkel snart Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Blir til ferie i California etter skolen. Familien kommer over Atlanteren for a se hvor jeg har bodd de siste 10 manedene. Forst kommer de til Apple Valley og skal se min Graduation fra Apple Valley High School (en onsdag). Deretter blir det tur til Disneyland (mest sannsynlig fredag). Sondagen skal vi til Las Vegas og ha det kult der. Deretter kjorer vi tilbake til California, til LA. Kanskje vi tar oss en tur innom Hollywood, for deretter a kjore langs kysten opp til San Francisco. Vi bruker et par dager pa kjoreturen og blir i San Francisco et par dager. Familien reiser hjem direkte fra San Francisco, mens jeg ma ta fly til LA og vente et par dager pa mitt fly hjem. Sa da blir det "Farvel-fest" med vertsfamilien og venner for jeg reiser hjem til Norge. It's gonna be the best vacation ever! Lenke til kommentar
aspyr Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Bryllup i Cordoba (Spania) Så blir det vel jobbing et par ganger i uka de resterende 7 ukene av ferien. Lenke til kommentar
Marsmelon Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Jeg skal til USA, skal kjøre rundt i Florida gleder meg masse, men ikke til vi skal fly, hater å fly Lenke til kommentar
Farnell Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Slekta på Island WoW, slekt på island? Skal ut å sykle jeg Jeg og en kompis skal se hvor langt vi kommer på sykkel i løpet av 2 dager, og vi er bare 14. Men ellers så skal jeg vel på noen små'lan Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Tyrkia! Der var jeg i fjor, sammen med hanne:) og fam. Der var jeg også i fjor, og i forfjor! Hvor i Tyrkia skal du? Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Jeg skal være i Spania i 14 dager Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Skal til USA med familien, blir borte i 3 uker. Kommer hjem midt i juli og skal på Color Fantasy cruise med dama Lenke til kommentar
embark Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Skal på fylletur til sverige med en kompis som får billappen snart. Det blir konge. Opel Ascona med 1600W sub. :!: Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 (endret) trur jeg skal til danmark! det er deili å vere norsk i danmark! Endret 16. mai 2005 av M.F. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 18-ÅRS ALDERSGRENSESLAYER FOTO-BÅNDOPPTAK FORBUDT ROCKEFELLER DØRENE ÅPNES KL.20:00 TIRSDAG 7.6.2005 Lenke til kommentar
Feh Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 2 første ukene skal jeg på ei hytte på sørlandet og drekke. Så skal jeg jobbe resten, bortsett fra når jeg skal til Roskilde festivalen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå