Gå til innhold

Hvor skal du i ferien?

Prebo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kanskje festivaltur, kanskje danmarkstur (til Løkken), kanskje seile en tid i Sverige og Danmark, mest sannsynlig jobbe et par uker, og mest sannsynlig seile over Nordsjøen med Tall Ships' Race. Skal i det minste prøve å få til alt sammen.

Jeg har altså mye planer, men ingenting er sikkert. =/

Lenke til kommentar

Helt i begynnelsen (24-29 juni), skal jeg til Oslo på Maiden-konsert. Etter dette skal jeg bare gi faen, drikke, grille, kjøre bil og nyte livet i forhåpentligvis sommervarme!? :yes: Regner med at jeg skal jobbe også, så blir det nok penger i kassen, skal jeg ikke se bort fra at det blir en liten harry-tur til Danmark/Sverige. Sammen med kamerater da såklart ;):thumbup:

Lenke til kommentar

Fikk beskjed fra biltilsynet at de trengte meg store deler av ferien, så det ødela mer eller mindre alt jeg hadde av planer i ferien. Hadde planer om Kragerø, men det gikk som sagt i vasken.

Vurderer USA ellerno etter ferien, dog..

Lenke til kommentar
Fikk beskjed fra biltilsynet at de trengte meg store deler av ferien

Hva gjør du på biltilsynet da?

Har ikke begynt enda, men iflg jobbeskrivelsen så skal jeg jobbe med utstedelse av skilter og prøveskilter, samt noe EU-godkjenningsgreier av biler (om jeg ikke husker feil)..

Endret av Marvil
Lenke til kommentar

Blir til ferie i California etter skolen. Familien kommer over Atlanteren for a se hvor jeg har bodd de siste 10 manedene.

Forst kommer de til Apple Valley og skal se min Graduation fra Apple Valley High School (en onsdag). Deretter blir det tur til Disneyland (mest sannsynlig fredag). Sondagen skal vi til Las Vegas og ha det kult der.

Deretter kjorer vi tilbake til California, til LA. Kanskje vi tar oss en tur innom Hollywood, for deretter a kjore langs kysten opp til San Francisco. Vi bruker et par dager pa kjoreturen og blir i San Francisco et par dager.

Familien reiser hjem direkte fra San Francisco, mens jeg ma ta fly til LA og vente et par dager pa mitt fly hjem. Sa da blir det "Farvel-fest" med vertsfamilien og venner for jeg reiser hjem til Norge.

It's gonna be the best vacation ever! :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...