maca Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Har en laptop fra Acer som jeg kjøpte hos PS Data for litt over et halvt år siden. PC'n fungerer bra den, men har oppdaget et 1 cm lang flenge i festet mellom skjermen og selve laptopen. Dette utgjør ikke noe problem akkurat nå, men jeg er bekymret om at denne flengen kan bli større. Den er veldig liten og synes knapt - kun når jeg åpner og lukker skjemdelen. Laptopen har ikke vært fraktet mye på og har vært behandlet med omhu og jeg mener den flengen har vært der hele tiden, eller at det er en svikt i materialet. Laptopen har ikke fått noe støt mot seg slik at dette har oppstått (men det er jo min mening). Det jeg undres på, er at hvis jeg sender denne som en garantisak, vil det bli ord mot ord her og jeg bare må håpe på Goodwill fra Acer sin side om at dette blir fikset på garantien, eller vil de bare hevde at dette er skade som jeg har påført den? Det er nemlig ingen skrammer eller tydelige tegn på at den er blitt fysisk skadet av en ytre påkjenning. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 er nokk goodwill du må håpe på ja. Eller så må du kunne bevise at den flengen var der fra før av.. Lenke til kommentar
bengh Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Det er vel heller slik nå at PS data må bevise at flengen ikke var der når PC'n ble levert, eller at skaden er forvoldt med uaktsomhet fra kunden. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 er trossalt 6 mnd siden. og da er bevisbyrden på kunden ikke psdata. Lenke til kommentar
General_musa Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 kan du gi oss modellnr og gjerne bilde av skaden? Musa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå