gorber Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 De fleste som jobber med kunder, salg og service er nok enige at engang iblant har man ufattelig lyst til å kaste kunder på huet ut av butikken sin. Lenke til kommentar
santana89 Skrevet 18. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2005 Ja, jeg setter pris på at de er tolmodige. Jeg, som sagt, synes at pcen skal funke som den skal når jeg betaler 11000kr. Jeg har vært i dårlig humør pga. at jeg er utav meg pga. at pcen ikke funker skikkelig. Jeg får håpe at de greier å fikse det=D Lenke til kommentar
StudInc Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 (endret) Må si at eg er imponert over at de gidder å hjelpe deg.... Som tidligere nevnt kan feilen skyldes virus, og med tanke på at dette har vært eit problem tidligere, har du ein dårlig sak! Spill som er cracket er heller ikkje Mamoz sitt problem! Formater maskinen, legg inn lovlig operativsystem, anti-virus og brannmur før du installerer andre lovlige programmer/spill!! Og slutt å syt! Endret 18. mai 2005 av StudInc Lenke til kommentar
santana89 Skrevet 18. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2005 (endret) jeg har mange lovlige(og virkende) spill. pcen restartes av at jeg spiller. Jeg har også problemer med at vifta lager rare lyder når jeg sitter å spiller en liten stund! er det et software problem?:Ssamma d no da......jeg har no levert inn pcen, og de sier at de fikser det, så får jeg håpe det....beklager at jeg høres så sytete ut, men når jeg betaler 11000kr for en *GAMERS EDITION* så skal den jo ikke bli restartet av SPILL. menmen....de greier sikkert å fikse det. Endret 18. mai 2005 av santana89 Lenke til kommentar
StudInc Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Du har ikkje tenkt på at hvis EIT av dine ulovlige spill inneholder virus/spyware eller lignende så kan dette påvirke alle spill? Lenke til kommentar
px Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 (endret) Jeg er såååååå glad jeg ikke jobber på support i som helst databutikk. Endret 18. mai 2005 av petter; Lenke til kommentar
santana89 Skrevet 19. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2005 (endret) men det er ikke software. rammen er sikkert defektet. men butikken skjekker det nå. de spillene som jeg har cracket er brennt fra originale spill, så det er ikke det. Endret 19. mai 2005 av santana89 Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Hei! Har lest flere av postene her nå, men ikke alle. Anbefaler deg å bruke dette prg. for HW feilsøking etc. http://www.ultimatebootcd.com/ Har ikke brukt "hele pakken" selv, men flere av prg. er kjente og kjære problemløsere.' Lenke til kommentar
Fidelio Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Skal ikke være noe problem; hvis de bruker lenger enn 1 uke på å fikse maskinen (noe de sikkert gjør), har du krav på å låne tilsvarende eller bedre maskin i mellomtiden. Hvis man vifter dette foran dem, pleier man å få nytt utstyr raskere enn man kan si hovedkort Lenke til kommentar
santana89 Skrevet 19. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2005 hmm....! jeg for jo håpe at mamoz greier å fikse problemet. men jeg kan jo da kjøre den programvaren du nevnte. men de sier at de har sånn topp hardware check utstyr for å sjekke for feil. pc'en har vært dær i går, og kl er nå halv 1, og de stenger 5, så får jeg håpe at jeg får den tilbake i dag, i fin stand! cant w8 to play WoW=D Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 bare meg som har reagert på hvor lenge det navnet på tråden har fått lov å stå? Er ikke noe likhet mellom innhold og trådens navn Lenke til kommentar
santana89 Skrevet 19. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2005 (endret) ok, det gikk litt ut av emnet, men dere spurte hva problemene var....! bare se lenger bak. Endret 19. mai 2005 av santana89 Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 At det er feil mellom topic og trådens innhold, noe jeg også er tildels enig i. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 ok, det gikk litt ut av emnet, men dere spurte hva problemene var....! bare se lenger bak. jeg har deltatt i hele tråden....trenger ikke lese den da. trådens navn og innholdet i første post stemmer overhode ikke sammen. Sett bedre eksempler som har blitt stengt. Det at tråden har passert off-topic,hetsing osv er bare ekstra Lenke til kommentar
santana89 Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2005 pcen kommer fra reperasjon i dag. vis jeg har samme problemene skal jeg si det her. se om jeg hadde rett eller ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå