LtdEdFred Skrevet 13. juli 2002 Del Skrevet 13. juli 2002 Nå i det siste (har ikke forekommet før tordenværet om det kan ha noe å si. Mista faktisk nettverkskortet mitt i det uværet) har Opera nullstilt seg. Det har CS også. I Opera (6.02) mista jeg alle favorittene mine, innstillingene (den satte seg til engelsk og oppsettet var helt annerledes enn jeg er vant til med nyinnstallerte Operaer) og mailinnstillingene. Det rare var at mens jeg skrev denne mld'en avinstallerte jeg Opera og installerte det igjen. Da jeg starta den igjen hadde jeg pokker meg alle favorittene mine igjen, men ikke innstillingene. Hvor kan disse ha gjemt seg? Jeg har ikke de samme favorittene i IE som i Opera ettersom da jeg gikk over til Opera så har jeg jo ikke lagt til flere favoritter i IE. I CS var de fleste innstillingene borte og bindene (alle styreknapper, skyte osv) var nullstilt til ikke noe. Nå fungerer CS ordentlig igjen, men måtte gå tilbake tilbake til en gammel config jeg fant så noen av bindene var utdatert (bare en minor bagatell) En ting til som var forandret var at systemklokka mi var satt tilbake til 24 okt e.l i 2001. Klokkeslettet var riktig, men ikke datoen. Hva kan ha forusaket alt dette? Virus? Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 13. juli 2002 Del Skrevet 13. juli 2002 Jepp... samma har skjedd med meg i Opera 6.02.. tviler på at det er virus. Det er vel en eller annen feil som har skjedd. No inni granskauen irriterende! Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 13. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2002 Antivirusen fant et virus kalt D3D.exe. Sikkert en backdoor torjan eller no eller remote assistant. Eller hva? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 13. juli 2002 Del Skrevet 13. juli 2002 Quote: Baltazar skrev (2002-07-14 00:51):Antivirusen fant et virus kalt D3D.exe. Sikkert en backdoor torjan eller no eller remote assistant. Eller hva? Har ikke du norton personal firewall, Da slipper du det problemet. Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 14. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2002 Joda seffolainen. Man har da Norton Firewall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå