Anonym234 Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Jeg var en ivrig samler, men har ikke mange kortene igjen Lurer på om man får tak i de enda? Her kan du se hva dette er, hvis du ikke er gammel nok til å huske det Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 detta må være før min tid dette her ja... når var det dette var på mote da? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 15. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2005 De kom ut før du ble født Det var populært på skolen min i 89-91. Lenke til kommentar
viranth Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Stiling, husker disse. Mange av de var skikkelig næsty. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Jeg har SÅÅÅÅÅÅ mange sånne på soveromsdøra mi da!!!! Jeg er 89-modell da, så det var jo selvfølgelig brødrene mine som hadde bildene først! Den siden der brakte mange gode minner tilbake altså Stine!!! Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Noen som gidder forkjlare hva dette er for no? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 De kom ut før du ble født Det var populært på skolen min i 89-91. nehei da... jeg er faktisk en 87 modell jeg hadde levd i mange år ca. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 15. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2005 De kom ut før du ble født Det var populært på skolen min i 89-91. nehei da... jeg er faktisk en 87 modell jeg hadde levd i mange år ca. De kom ut før du ble født. De kom første gangen ut i 1985, tror jeg. Noen som gidder forkjlare hva dette er for no? hmm.gif Det er samlekort. Kom i en pakke med rundt 5 kort, og en rosa flat tyggis. Lenke til kommentar
Flens Vrangnæs Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Det der var store saker det... De skiftet navn fra "The Garbage Pail Kids" til "The Garbage Gang" en gang på midten av 80'tallet, og jeg husker jeg syntes det var kjipt. Da måtte man liksom ha alle kortene på nytt. Det ble til og med laget en film "The Garbage Pail Kids Movie (1987)", som min snille kusine leide til meg en gang hun var bernevakt for meg. Jeg mener å huske at det var en morsom film, men det syntes jeg om Spaceballs også, inntil jeg så den igjen nylig. Så moralen er, aldri se filmer du syntes var var morsom som barn, og tja... jeg har fortsatt en bunch med kort dersom noen er hypp... vet ikke om de lukter tyggis mer da... Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Det her hadde jeg nesten glemt.. Hehe funny stuff! vill mani etter å få alle sammen.. Lenke til kommentar
adam bomb Skrevet 20. oktober 2017 Del Skrevet 20. oktober 2017 husker kortene godt og begynte og samle på de igjen for en tid tilbake. er det noen her som har kort liggende og ville gitt dem bort eller solgt? skriv gjerne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå