Tarannon Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Hei.. Jeg synes jeg husker å ha lett at Linksys WRK54G kan brukes som aksess-punkt, men jeg har ikke klart å finne ut hvordan jeg gjør dette. Kanskje noen kan gi meg en lett innføring eller gi meg en link til en guide eller noe sånt? Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 WRK54G? Du mener vel ikke WRT54G? Lenke til kommentar
Tarannon Skrevet 15. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2005 Neeei.. Står WRK54G i hvertfall... Hvordan det? Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 (endret) Fordi jeg ikke hadde hørt om den, eller fant den på Linksys' sider. Fant nå ut at du bør bruke betegnelsen WKPC54G, fordi den er en del av dette kittet. Dessverre er den ulik den mer kjente WRT54G, slik informasjon kjent fra denne ikke nødvendigvis er overførbar til din router. Men etter å ha lastet ned manualen til din router, så fant jeg følgende: The Setup Tab - Advanced Routing NAT. If this Router is hosting your network’s connection to the Internet, select Enable. If another Router exists on your network, select Disable. When Router is chosen, Dynamic Routing will be enabled. Du bør også slå av DHCP-funksjonen. Endret 16. mai 2005 av sofTest Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå