FpsStu Skrevet 13. juli 2002 Del Skrevet 13. juli 2002 Heisann! Vet noen om steder som selger cnc router, lar folk bruke en, eller graverer motiver til en? Kom med linker!!! Lenke til kommentar
Predecessor Skrevet 14. juli 2002 Del Skrevet 14. juli 2002 Quote: Den 2002-07-14 00:14, King_mephisto skrev:Heisann!Vet noen om steder som selger cnc router, lar folk bruke en, eller graverer motiver til en? Kom med linker!!! Hva er dette??? Lenke til kommentar
dudsi Skrevet 14. juli 2002 Del Skrevet 14. juli 2002 Her får en litt anelse om hva det er; http://www.cnc-router-laser-machine.com/ ..men prisen for slike er nu ikke så allt for lav :wink: ...men prøv å søk på bl.a. http://www.google.com [ Denne Melding var redigert av: dudsi på 2002-07-14 03:06 ] Lenke til kommentar
Komle Skrevet 14. juli 2002 Del Skrevet 14. juli 2002 De pleier å ha slike(laser eller vann) på verft og andre plasser der de jobber mye med metall(skjærig ol.). Lenke til kommentar
Predecessor Skrevet 14. juli 2002 Del Skrevet 14. juli 2002 JØSS, dette var heavy greier. Har du lyst på en fet tatoering som til og med tatoerer innvollene dine, så må jo dette være saken. Jeg var et lite øyeblikk usikker på om det handlet om en SMC Barricade router med innlagte skirvefeil. Ja, ja, det er jo sent på natt. :smile: Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 14. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2002 Det må ikke være stort... Ble inspirert av denne artikelen... helt sinnsyk bra laget! Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 14. juli 2002 Del Skrevet 14. juli 2002 Quote: Komle skrev (2002-07-14 03:12):De pleier å ha slike(laser eller vann) på verft og andre plasser der de jobber mye med metall(skjærig ol.). Ja , Men eg har ikke sett et sånt utstyr på jobb, Eg har kunn set med gass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå