Gå til innhold

Spillverket.no: Kommer det noen omtale av Guildwars på gamer.no?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Håper det. Men mmorpg skal vistnok vera "vaskeligere" å anmelde elns og tar litt lengre tid.

de hadde jo en wow omtale ganske kjapt etter release.

det kan hende at denne anmeldelsen vart skrive med den amerikanse versjonen som grunnlag (den kom ei stund før den europeiske).

Lenke til kommentar
Håper det. Men mmorpg skal vistnok vera "vaskeligere" å anmelde elns og tar litt lengre tid.

de hadde jo en wow omtale ganske kjapt etter release.

det kan hende at denne anmeldelsen vart skrive med den amerikanse versjonen som grunnlag (den kom ei stund før den europeiske).

Eller fordi de hadde spilt Beta i ca et halvt år før release.

Lenke til kommentar

Hehe. Det var like før jeg skulle lage en tråd om dette selv. Søkte på "Guild wars" for å se om det var noen som hadde spurt før meg men da fant jeg ingen. I det jeg skulle trykke på "Ny tråd" så jeg denne tråden der trådstarter hadde skrevet "Guildwars" uten mellomrom. :!: Men spørsmålet er jo like hett ;)

 

Er en anmeldelse langt unna?

Lenke til kommentar
Beklager sen respons, men jeg har vært på E3 - og har ikke hatt så mye tid til å sjekke tilbakemeldinger som jeg ellers har. Vi skal se hva vi kan få til, men lover ingenting.

Må si jeg bli dypt skuffet om dere ikke anmelder GW. Ikke at det har så mye å si egentlig, det er jo sykt bra, men til en samelikning med wow kanskje. Så skjønner kanskje wow-folka at GW rett og slett er et bedre spill..

Lenke til kommentar
Må si jeg bli dypt skuffet om dere ikke anmelder GW. Ikke at det har så mye å si egentlig, det er jo sykt bra, men til en samelikning med wow kanskje. Så skjønner kanskje wow-folka at GW rett og slett er et bedre spill..

Sammenligning mot WoW blir neppe aktuelt, i alle fall ikke i stor grad. Det er to fundamentalt ulike spill.

Lenke til kommentar
Beklager sen respons, men jeg har vært på E3 - og har ikke hatt så mye tid til å sjekke tilbakemeldinger som jeg ellers har. Vi skal se hva vi kan få til, men lover ingenting.

Han var på E3!! Jeg ville også!.. :cry:

 

Men, jeg tror og renger med at gamer.no vil komme med en annmeldelse!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...