ovvan Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Heisann!! Jeg har klart det som de aller fleste passer på at de ikke klarer, jeg fikk riper i en LCD skjerm, men det jeg lurer på, er d noen mulighet til å få dekket ripen, elr gjøre den minde på en eller aen måte?? Jeg trenger desperat hjelp, skjermen min er ødelagt. Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Hvor stor ripe er det snakk om her? Er skjermen ødelagt av en ripe? Lenke til kommentar
ovvan Skrevet 15. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2005 ripen er på ca 2 cm lang. Skjermen er ikke ødelagt, d er liksom beskyttelsen på skjermen som det er kont ripe i, men ripen er såpass dyp, at jeg tor den går inn t selve skjermen. Lenke til kommentar
ovvan Skrevet 15. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2005 Er det noe jeg bør passe på, noe jeg ikke bør gjøre? Hvordan fikser jeg dette, er det noen mulighet? Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Er det noe jeg bør passe på, noe jeg ikke bør gjøre? Hvordan fikser jeg dette, er det noen mulighet? Det du ikke bør gjøre er å spraye på med masse midler. Lenke til kommentar
ovvan Skrevet 15. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2005 Det vett eg, men e d någe eg kan gjør får å få fiksa ripen? Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Tror ikke det går, slik som du beskriver den. Lenke til kommentar
ovvan Skrevet 15. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2005 ok, hvordan mener du dn skulle vært da, hvis jeg kunne har fikset den? Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 ok, hvordan mener du dn skulle vært da, hvis jeg kunne har fikset den? Har aldri hatt dette problemet selv, men du måtte jo prøvd å pusse med en tør klutt ellerno. Lenke til kommentar
ovvan Skrevet 15. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2005 ja, men vet ikke om jeg tør, kan jo komme fyktighet direkte på skjermen da, igjennom ripen lixm. Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 ja, men vet ikke om jeg tør, kan jo komme fyktighet direkte på skjermen da, igjennom ripen lixm. Jeg sa du kunne bruke en TØRR KLUT Lenke til kommentar
ovvan Skrevet 15. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2005 ok, men kan ikke en tørr klut igjen lage små riper? Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 ok, men kan ikke en tørr klut igjen lage små riper? Ikke hvis du bruker en FIBER-klut. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Det er bare snakk om ren logikk, en tørr ren fiber klut, du kunne spurt mor di om det samma. Hvis ripa er dyp og lang, kan du ikke gjøre noe med det. Sånn er det. Prøv med kluten, hvis det failer, så må du kjøpe deg ny skjerm. Eller så kan du bare ha ripa der. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Selg den og kjøp deg ein ny. Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Selg den og kjøp deg ein ny. Lenke til kommentar
Farnell Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Selg den og kjøp deg ein ny. Selg den og kjøp ny, selg den og kjøp ny, selg den og kjøp ny......*ekko* Du vet hvor mye en god, ny skjerm koster? Lenke til kommentar
embark Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Kunne vi fått et bilde av skjermen/ripa? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå