Gå til innhold

Fjernkontroll for Winamp?

Anbefalte innlegg

Finnes det en "fjernkontrollpakke" man kan konfigurere for diverse pc-programmer (først og fremst Winamp)?

Ser for meg en kontroll + usb-dings som sørger for kontakten til pc'en. Hade vært så digg å styre winamp fra sofaen..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sapphire selger ATI saken under sitt eget navn. Men er samme modell og type. Jeg har en selv, men tror du må ha et ATI kort for at det skal funke.

Har brukt min veldig lite. Bomkjøp.

Men sikkert kjekt å ha hvis du ser mye film på tv via pcen.

Lenke til kommentar
Sapphire selger ATI saken under sitt eget navn. Men er samme modell og type. Jeg har en selv, men tror du må ha et ATI kort for at det skal funke.

Har brukt min veldig lite. Bomkjøp.

Men sikkert kjekt å ha hvis du ser mye film på tv via pcen.

ok, har stusset litt på hva forskjellen egentlig var. ;)

men mitt valg var på lager hvertfall. :p

er den enkel i bruk din? til og starte filmer i windows medialplayer og spille av litt musikk i winamp?

Lenke til kommentar

denne. en helt fantaskitsk fjernkontroll. Det førlger med genial software med innebygget filsøker, mediapiller ++. Funker utmerket med mange fete funksjoner. Hvis du sender en mail til vendur.no kan det hende at de gir deg gratis frakt.

Jeg fikk en gratis fjernkontroll for ikke lenge siden, skal brukes til musikkpc på LAN + premie, nydelig :thumbup:

Lenke til kommentar

Hvis du har en SE T610 kan kanskje PcControl4 4.3.4  brukes?

http://www.christersson.org/software.php

det funker vel strengt tatt på alle SE mobiler med blåtann det der da.

Ikke bare det, men på K700i følger det med utmerket programmvare for å styre mediaplayere!

Bruker det mot laptopen når det passer seg sånn. BT på tlf og laptop gir meg full kontroll over det meste på laptopen!

DrE

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...