Gå til innhold

Oslo 16. mai, trenger litt info.


sluffy

Anbefalte innlegg

Heihei. 16. mai (i morgen) braker det løs med DJ Tiësto på Rockefeller. Jeg skal ta den lange turen over fjellet med en liten bunke kamerater. Vi ankommer Oslo i 11-tiden om morningen, og har da en del dødtid å slå ihjel. Vi hadde planer om å tilbringe store deler av tiden før og etter konserten her, men jeg har på følesen at vi kommer til å trenge litt fast føde i løpet av dagen. Og så er det andre ting vi helt sikkert også har lyst til, hvis andre ting finnes.

 

Det jeg lurer på er altså om noen kan komme med info om Oslo, det kan være stort sett all type info, som hvordan man kommer seg rundt om kring, hvor ting ligger i forhold til hverandre, hvor det er mulig å få tak i mat, og alt mulig annet som faller deg inn i hodet.

 

Dette hadde vært til stor hjelp for oss. På forhånd takk.

 

mvh.

Sluffy

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har sjekket på nettet, men jeg er _ikke_ kjent i Oslo, og det er som regel bare lokalbefolkningen som vet hvor de finurlige små butikkene osv. er. Så jeg trenger litt lokalbefolkning-hjelp.

Å finne fram i Oslo er ikke noe problem. T-banekartene rocker.

 

EDIT: Ord deling.

Endret av tor_erik
Lenke til kommentar

Å finne fram er ikke det vi frykter mest å ikke klare. Er det ingen som kan komme med en mikroskopisk liten oversikt over hva som er verdt å få med seg, hvilke butikker som eventuelt er åpen, osv. Gjerne i kort avstand fra Oslo S området, eller hvertfall lett å komme seg til å fra dit fra Oslo S området.

Lenke til kommentar

dessuten er det jo 2. pinsedag (eller hva det heter), så alt utenom restauranter er vel stengt...

 

mange steder med fast føde i oslo, men veldig mye det samme som vi har her i bergen: peppes, burger king/mcdonalds, egon osv...

 

Jeg var på en liten pub/restaurant som hadde en sinnsykt god calzone sist jeg var der, men jeg husker ikke hva den heter.. Ligger i en av sidegatene til Karl Johan, like ved scotsman.. På høyre side hvis du har Oslo S i ryggen..

Lenke til kommentar

Pils regner vi med å kjøpe der vi måtte dette innom for å spise, og på de forskjellige konsert-stedene.

 

Det vi er på jakt etter er stort sett:

- om noen vet om butikker som er åpne (ja, er de under 100kvm. har de lov å holde åpnet).

- hvordan vi skal komme oss mellom Oslo S, Rockefeller og Hausmania (går man, eller bruker man div. transportmidler?).

- Og eventuelle andre ting folk vil tilføye om Oslo, som vi kan ha nytte av å vite.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...