sluffy Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Heihei. 16. mai (i morgen) braker det løs med DJ Tiësto på Rockefeller. Jeg skal ta den lange turen over fjellet med en liten bunke kamerater. Vi ankommer Oslo i 11-tiden om morningen, og har da en del dødtid å slå ihjel. Vi hadde planer om å tilbringe store deler av tiden før og etter konserten her, men jeg har på følesen at vi kommer til å trenge litt fast føde i løpet av dagen. Og så er det andre ting vi helt sikkert også har lyst til, hvis andre ting finnes. Det jeg lurer på er altså om noen kan komme med info om Oslo, det kan være stort sett all type info, som hvordan man kommer seg rundt om kring, hvor ting ligger i forhold til hverandre, hvor det er mulig å få tak i mat, og alt mulig annet som faller deg inn i hodet. Dette hadde vært til stor hjelp for oss. På forhånd takk. mvh. Sluffy Lenke til kommentar
Aisutora Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 det kan være stort sett all type info, som hvordan man kommer seg rundt om kring JO da tar du trikken eller t-banen slik som alle andre, må ikke tro de behaldler oss bergensere noe annerledes enn lokalbefolkningen. Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Anbefaler deg å sjekke på nettet, f.eks kart på gulesider og andre informasjonssider. Mye nyttig info der! Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 15. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2005 Har sjekket på nettet, men jeg er _ikke_ kjent i Oslo, og det er som regel bare lokalbefolkningen som vet hvor de finurlige små butikkene osv. er. Så jeg trenger litt lokalbefolkning-hjelp. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 (endret) Har sjekket på nettet, men jeg er _ikke_ kjent i Oslo, og det er som regel bare lokalbefolkningen som vet hvor de finurlige små butikkene osv. er. Så jeg trenger litt lokalbefolkning-hjelp. Å finne fram i Oslo er ikke noe problem. T-banekartene rocker. EDIT: Ord deling. Endret 15. mai 2005 av tor_erik Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 15. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2005 Å finne fram er ikke det vi frykter mest å ikke klare. Er det ingen som kan komme med en mikroskopisk liten oversikt over hva som er verdt å få med seg, hvilke butikker som eventuelt er åpen, osv. Gjerne i kort avstand fra Oslo S området, eller hvertfall lett å komme seg til å fra dit fra Oslo S området. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 dessuten er det jo 2. pinsedag (eller hva det heter), så alt utenom restauranter er vel stengt... mange steder med fast føde i oslo, men veldig mye det samme som vi har her i bergen: peppes, burger king/mcdonalds, egon osv... Jeg var på en liten pub/restaurant som hadde en sinnsykt god calzone sist jeg var der, men jeg husker ikke hva den heter.. Ligger i en av sidegatene til Karl Johan, like ved scotsman.. På høyre side hvis du har Oslo S i ryggen.. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 15. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2005 Musty, dagligvarebutikker på under 100kvm. har lov å holde åpent. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 (endret) glem det... Endret 15. mai 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
JuGeun Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Legg dere i en park og døs av noen timer. Har dere et par pils kan dere sprekke de og nyte været. Grilling er også en vinner. Ellers er det vanskelig å komme med tips når du ikke sier hva du er ute etter. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 15. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2005 Pils regner vi med å kjøpe der vi måtte dette innom for å spise, og på de forskjellige konsert-stedene. Det vi er på jakt etter er stort sett: - om noen vet om butikker som er åpne (ja, er de under 100kvm. har de lov å holde åpnet). - hvordan vi skal komme oss mellom Oslo S, Rockefeller og Hausmania (går man, eller bruker man div. transportmidler?). - Og eventuelle andre ting folk vil tilføye om Oslo, som vi kan ha nytte av å vite. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 doen på OsloS koster penger. og på burgerking på OsloS er det WLAN Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Hvis du går rett ut av OsloS, og fortsetter opp Karl Johan et stykke, kommer du til et spisested som heter "Fridays", som virkelig anbefales hvis du vil ha i deg fast føde. Om de er oppe vet jeg dessverre ikke. Hvis ikke får du spise der en annen gang Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 15. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2005 Da gikk jeg og la meg. Flyet går tidlig i morgen, så jeg må komme meg opp til det. Takk for hjelpen folkens. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 og hvis ikke du rekker fridays i oslo så har vi jo det her i bergen også.. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Big Horn Steak House er å anbefale om du skal ha ordentlig middag, ikke bare en fyllepølse Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 doen på OsloS koster penger. og på burgerking på OsloS er det WLAN Det er jo derfor man drar ut på 16.mai, for å sitte på WLAN på burgerking ^^ Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 doen på OsloS koster penger. og på burgerking på OsloS er det WLAN Det er jo derfor man drar ut på 16.mai, for å sitte på WLAN på burgerking ^^ :!: Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 doen på OsloS koster penger. og på burgerking på OsloS er det WLAN Det er jo derfor man drar ut på 16.mai, for å sitte på WLAN på burgerking ^^ Du får sagt det Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Regner med han får en fin dag i oslo med all tiden og det nydelige været Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå