Mellet Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Jeg vil at når man klikker på. <a href="nyhet.php">1 kommentar</a> Så skal siden automatisk bla ned til ordet Kommentarer: Har sett på andre sider at linkene ser slik ut: <a href="nyhet.php#kommentarer">1 kommentar</a> Men dette funket ikke.. Hva gjør jeg galt? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Du må gi "ordet" kommentarer en id. Sånn: <h2 id="kommentarer">Kommentarer:</h2> Så linker du slik: <a href="#kommentarer">Kommentarer</a> Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 (endret) Du må ha en overskrift som har id'en kommentarer. F.eks: <h2 id="kommentarer">Kommentarer</h2> edit: Loomy kom før meg ja.. Endret 15. mai 2005 av <ingve> Lenke til kommentar
Mellet Skrevet 15. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2005 Du må gi "ordet" kommentarer en id. Sånn: <h2 id="kommentarer">Kommentarer:</h2> Så linker du slik: <a href="#kommentarer">Kommentarer</a> Funket fint Tusen takk Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Ved å gi et element en ID kan du linke til alle typer elementer på samme måten - er svært praktisk av og til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå