sablabra Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Jeg har tatt noen bilder nå, men de ble veldig lyse på den ene siden av ansiktet på grunn av sola . Så det jeg lurer på er om det er mulig å redigere slik at man gjør det mørkere kun på den ene siden av ansiktet . Har ikke satt meg inn i det her med bilderedigering helt :!: Lenke til kommentar
doffaa Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Hvilke redigeringsprog bruker du? Hvis du bruker Photoshop (vil anbefale deg å bruke det eller noe liknende) har du en funksjon som heter Burn Tool. Dette fungere veldig bra til å rette opp lyse partier i et bilde. Så har du det motsatte som heter Dodge Tool om du trenger å lysne ett litt mørkt område. Lenke til kommentar
apwr Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 (endret) Dersom du har Photoshop CS eller nyere kan du bruke den geniale funksjonen kalt "shadow/highlight". Da kan du få fram bortgjemt informasjon i mørke/lyse områder. Endret 16. mai 2005 av apwr Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 17. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2005 Jeg postet her i stad, men nå forsvant posten min jo . Uansett, vet du hvor jeg finner burn og dodge tool i Adobe Photoshop Elements? Jeg sjekka i help, men det står ikke hvor jeg skal finne det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå