Gå til innhold

Hva gjør en MAC til en MAC ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

mac er noe dritt som koster en formue. har en kjenning som har en G5 med 1.8 Ghz 64 bits G5 Cpu, 1024 Gb Kingston Value, Ati Radeon 9600Xt 128 Mb og det hakker på Call Of Duty og doom 3 på Medium!..

pc´n jeg hadde for 1 år siden hadde et Nvidia geforce 3 ti 64 mb,512 mb ram, amd athlon xp 1800+ og kjørte Call of Duty på full peising uten hakk. så mac er noe som man kaster bort pengene på!...nei man kan ikke instalere Windows på en mac...du kan instalere Windows emulator men det blir ganske dårlig, han som har G5 macen kjører Counter-strike 1.6 på software og det hakker mye. så for all del STYR unna mac!

Lenke til kommentar
det jeg mener er at Mac suger!

På hvilket grunnlag?

Hvis grunnene dine er at du ikke kan legge inn windows og du ikke kan spille windows-binær spill så burde du utvide horisonten din litt.

Mac er genialt vanlig bruk, video og bilderedigering, enkelt og greit.

Lenke til kommentar
mac er noe dritt som koster en formue. har en kjenning som har en G5 med 1.8 Ghz 64 bits G5 Cpu, 1024 Gb Kingston Value, Ati Radeon 9600Xt 128 Mb og det hakker på Call Of Duty og doom 3 på Medium!..

pc´n jeg hadde for 1 år siden hadde et Nvidia geforce 3 ti 64 mb,512 mb ram, amd athlon xp 1800+ og kjørte Call of Duty på full peising uten hakk. så mac er noe som man kaster bort pengene på!...nei man kan ikke instalere Windows på en mac...du kan instalere Windows emulator men det blir ganske dårlig, han som har G5 macen kjører Counter-strike 1.6 på software og det hakker mye. så for all del STYR unna mac!

Hei CS-gutt. Dersom kompisen din forsøkte å spille CS i Virtual PC så burde han få hodet sitt sjekket. Vi skal forsøke å få sendt en psykolog nordover med Hurtigruten.

Lenke til kommentar

On topic hadde vært fint!

Som noen allerede har sagt så har forskjellen mellom "pc" og Mac med brikkesett å gjøre. Mac kjører på PPC, men "pc" kjører på x86. Det er dog feil å betegne Windows som synonymt med pc, det er to vidt forskjellige ting

Lenke til kommentar
mac sug uansett ka man sei å jør så bere FOCK OFF

Hahaha, jeg LER av deg din patetiske lille fjært... :!: :!: :!:

Vel, vel - tilbake til topic: Det som også skiller Macintosh maskiner og Windows-baserte maskiner (velger å bruke "Win" og ikke PC) er selvf. operativsystemet; Macene kjører nemlig MacOS. Den siste versjonen av MacOS er OS X "Tiger" som er basert på UNIX, noe enhver geek vil forbinde med stabilitet, og det kan jeg forresten bekrefte; Mac ER stabilt. Mac er på mange måter også en maskin du er stolt av og som du bevisst har valgt, alle som har Mac har sådan tatt et "spesielt" valg og føler derfor en større kjærlighet til maskinen - tro det eller ei.

Dessuten så ser Macene bra, veldig bra ut. :love:

Lenke til kommentar

siden xbox bruker powerpc prossesorer så er det egentligt mer en mac en en pc:P

litt rart gjort av microsoft ;)

det som jeg syntes skiller mac og pc er rett og slett prisen

:D

det er det som gjør en mac til en mac..

Lenke til kommentar

Det som gjør en Mac til en Mac er ikke prosessorarkitekturen, det er operativsystemet som ikke så veldig overraskende heter Mac OS X 10.4 Tiger. Man kan kjøre enkelte linux-distroer på PPC-prosessorer, men da ville man ikke sagt man bruker Mac.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...