Marcelo Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Hei! Jeg prøver å installere en SATA harddisk på et ABIT AA8 - 3rd Eye hovedkort men for det ikke til, noen her så kan gi meg en hjelpenes hånd ??? Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Hva er det du ikkje får til? Det er jo bare å koble til kablene, og enable Sata i Bios. Også innstallere riktig driver Windoze. Lenke til kommentar
meeg Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Har du tittet på el-asso's SATA guide her på forumet? Lenke til kommentar
El-Hadji Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 jeg måtte ikke installere noen drivere da jeg installerte en ny satadisk.. måtte bare gå på diskmanagement og formatere den.. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 jeg måtte ikke installere noen drivere da jeg installerte en ny satadisk.. måtte bare gå på diskmanagement og formatere den.. Tror det er slik med de fleste nyere HD'er nå. Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 jeg måtte ikke installere noen drivere da jeg installerte en ny satadisk.. måtte bare gå på diskmanagement og formatere den.. Tror det er slik med de fleste nyere HD'er nå. Det har selvfølgelig med hvilket hovedkort/chipset man har og allerede innstalerte drivere å gjøre. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 jeg måtte ikke installere noen drivere da jeg installerte en ny satadisk.. måtte bare gå på diskmanagement og formatere den.. Tror det er slik med de fleste nyere HD'er nå. Det har selvfølgelig med hvilket hovedkort/chipset man har og allerede innstalerte drivere å gjøre. Takk, da fikk jeg svaret på det og Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Noen chipset har vel native støtte for S-ATA på ICH6 såvidt jeg vet? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Flyttes fra "Annet om hardware" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå