Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

PC'en slår seg av..............

Anbefalte innlegg

PC'n min slår seg selv av. Det skjer som regel når jeg starter et program eller klikker på en snarvei o.l. Når den slår seg av, må jeg dra ut kontakten, vente 10 - 15 sekunder, så starte den på nytt.

Har åpnet maskinen, skjekket vifter, skjekket temp i BIOS ( Den ligger på 55 - 60 grader ) Hva kan være galt ??? Maskinen har begynt med dette i den siste tiden, det går kortere og kortere tid mellom hver gang den slår seg av. Noen som kan hjelpe meg ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg hadde det samme problemet på min Fujitsu Siemens bærbare. (Amilo D) Jeg fikk et råd her i dette forumet av en fornuftig kar, og det var å kjøpe en sprayboks med komprimert luft, foreksempel på ClausOlson eller biltema. Jeg kjørte luftstrålen rett inn i pcen min, (boksen i loddrett possisjon, ellers kommer det veske ut sammen med luften, og det er ingen god ide :thumbdown: ) Det som hadde skjedd med pcen min, var at det hadde lagt seg masse støv og slikt inne i den, og i cpu viften. Like før den slo seg av hørtes det ut som om vifta gikk bananas der inne, også slo den seg av. Restartet for det meste da. Dersom du kjenner igjen disse symptomene skader det vel ikke å prøve. Få blås pcen fri fra støv og slikt. Men nå skrev du ikke hvilken pc du har da, så det spørrs. Men lykke til :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...