ruban Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 hei jeg lurer på om hvirdan jeg kan bytte ip en min. jeg ble blokert i en forum for ingenting. jeg vil bytte ip en min. kan noen hjelpe meg ??plis Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Kommer litt ann på hvem du har internett i fra. Hos noen kan du klare å bytte IP ved å ta strømmen på modemet i 10 sec. Lenke til kommentar
kjhanken Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Skru av og på ruteren? Men er dhcp serveren til isp'en satt opp til å huske ip'en til ruteren i f.eks. 5 dager så må den være avskrudd også minum 5 dager. Men dette avhenger av at du ikke har fått fast ip. Og tviler på at det var for ingenting du ble bannet, og tipper de også har lagt inn andre blokke mekanismer. Lenke til kommentar
Peter Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Mye enklere å bare bruke en proxy. Lenke til kommentar
ruban Skrevet 15. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2005 Mye enklere å bare bruke en proxy hva mener du med det?? åssen gjør jeg det?? Lenke til kommentar
Black&White Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Mye enklere å bare bruke en proxy hva mener du med det?? åssen gjør jeg det?? publicproxyservers.com er jo et greit sted å begynne. Ellers så har man jo google. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå