El Matador Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 (endret) Hei! Jeg hadde enable di resterende pipelines på mitt skermkort og kjørte 3dmark05. det Var masse artifacts, men jeg valgte å fortsette bare for løye for å se resultatet. Men så plutselig får jeg en bluescreen. Jeg restarter dataen og den vil ikke boote! problemet fortsatte meg så helt plutselig, den starter! Med pappa sitt skjermkort inni. Jeg prøver å starte med mitt inni, men uten hell. Bare masse "snø" over hele skjermen. Men så like plutselig starter den med mitt skjermkort! Men den starter bare av og til! Hva kan problemet være? Zevs_ "kissa4ever" Endret 15. mai 2005 av Zevs_ Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 15. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2005 (endret) *slettet* Fant svaret selv. Endret 15. mai 2005 av Zevs_ Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Når du finner løsningen på problemet ditt, bør du poste svaret i tråden i tilfelle andre lurer på det samme. Denne stenges imidlertid da tråden er feilpostet, i tillegg til at problemet er løst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg