Tee_Kay Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Hvordan kan jeg linke f.eks en eggdrop som er på efnet , med en som er på quakenet ? er det mye jeg må gjøre ? er lokale boter.. Lenke til kommentar
Nagel Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Her er en god innføring i hvordan man setter opp et botnet: http://www.egghelp.org/enhance.htm Når det gjelder å linke dem på tvers av nettverk, må du muligvis ha noen scripts i tillegg. Lenke til kommentar
ratix Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 er det mye jeg må gjøre ? Ja, gi opp. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 er det mye jeg må gjøre ? Ja, gi opp. Virkelig oppmuntrende kommentar som aldeles kunne vært utelatt Lenke til kommentar
ratix Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 (endret) Virkelig oppmuntrende kommentar som aldeles kunne vært utelatt Du aner ikke hvor mye mas vi sparer oss for f.eks: "hvordan installerer jeg linux på brødristeren, hjelp meg nå" Endret 15. mai 2005 av ratix Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Du aner ikke hvor mye mas vi sparer oss for f.eks: "hvordan installerer jeg linux på brødristeren, hjelp meg nå" Spar meg, dette er et forum for hjelp. Ingen sa at du måtte hjelpe Lenke til kommentar
ratix Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Spar meg, dette er et forum for hjelp. Ingen sa at du måtte hjelpe Hvordan installerer jeg linux på brødristeren min? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Hvordan installerer jeg linux på brødristeren min? Tja, først må du ha noe inni brødristeren som du faktisk kan installere til. Etterpå tar vi resten av problemene Lenke til kommentar
ratix Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Tja, først må du ha noe inni brødristeren som du faktisk kan installere til. Etterpå tar vi resten av problemene Brødristeren min er en Phillips-sak, åpner jeg den så mister jeg garantien (((( Hjielpeee!1 Lenke til kommentar
zyp Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Jeg tror NetBSD er bedre egnet. Den har rykte på seg for å kunne installeres på alt fra symaskiner til mikrobølgeovner. Til trådstarter: Sett deg inn i hvordan botene funker. Om du ikke skjønner hvordan det funker så har du ingen bruk for det. Lenke til kommentar
Tee_Kay Skrevet 15. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2005 er det mye jeg må gjøre ? Ja, gi opp. Ok. Jeg prøvde ikke en gang, siden du sa jeg sku gi opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå