Gå til innhold

Kommer nye Din Side PC'er 25.mai verdt å vente?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, men jeg vil ikke bygge selv, har ikke tid til det,

visst du ikke har tid til og bygge selv så har du nå hvertfall ikke tid til og vente til 25 mai.

men jeg tror nok kanskje at den blir litt oppgradert ja, den har jo vært som den er ganske lenge nå synes jeg.

Lenke til kommentar
Ja, men jeg vil ikke bygge selv, har ikke tid til det,

visst du ikke har tid til og bygge selv så har du nå hvertfall ikke tid til og vente til 25 mai.

men jeg tror nok kanskje at den blir litt oppgradert ja, den har jo vært som den er ganske lenge nå synes jeg.

Jo har tid til å vente til 25.mai,

har ikke tid til å bruke den før 25.mai likevel.... :D ... så travelt har jeg det.... :yes:

Lenke til kommentar
Ikke tid til å bygge sin egen pc? det er det dummeste jeg har hørt..har du ikke tid til å bygge en pc har du ikke tid til å poste her på forumet..tar deg ikke en time engang hvis du er litt effektiv.

jega hadde nok brukt mer enn en time skulle jeg bygget en hel pc.........

Lenke til kommentar

1 time var vel litt i raskeste laget skal man ikke stresse og gjøre det litt ordentlig, men det tar ikke lengre tid en at man bruker en ettermiddag på det.

men uansett, alle trenger jo ikke bygge sin egen pc, fyren vil kjøpe ferdigbygd så da får han gjøre det.

Lenke til kommentar

ikke for å skryte, men jeg bruker ca 30min på å bygge en pc + den tiden det tar å sette den opp med programvare som feks windows...Men nå har jeg jo bygd en del, men det skal da sies at kablene bare henger hulter til bulter, hvis man skal gjøre slikt nøye tar det litt lengere tid..

Men poenget mitt var at alle har tid å slikt. Ikke pokker om ikke alle mennesker i norge ikke har 2 timer fridid i løpet av en uke der de bare sitter å dasser.

Lenke til kommentar

Det å velge ut hver enkelt komponent tar også mye tid, i tillegg til installasjon av programvare og feiltesting hvis man er uheldig å ha fått en defekt komponent.

Skjønner godt at folk vil kjøpe noe som er ferdig sammensatt og testa med garanti og supportordning da.

I tillegg pleier de Din Side-pcene å ha _mye_ for penga selv sett i forhold til selvbygg

Lenke til kommentar
Det å velge ut hver enkelt komponent tar også mye tid, i tillegg til installasjon av programvare og feiltesting hvis man er uheldig å ha fått en defekt komponent.

Skjønner godt at folk vil kjøpe noe som er ferdig sammensatt og testa med garanti og supportordning da.

I tillegg pleier de Din Side-pcene å ha _mye_ for penga selv sett i forhold til selvbygg

Føler også man får mye for pengene med din side pc'ene,

tror ikke man sparer mye ved å bygge en slik selv med de samme komponentene,

noen med god tid kan jo sjekke f.eks. hva komplett din side pc'en koster i deler...

Poenget mitt er at det er ikke allverden å spare,

hadde det vært det hadde jeg nok bygget den selv

Lenke til kommentar
noen med god tid kan jo sjekke f.eks. hva komplett din side pc'en koster i deler...

den vil faktisk bli dyrere skal man kjøpe den i deler. :yes:

tok meg bare 1min og sjekke. ;)

men det som er kjekt med og bygge selv er at man kan velge akkurat de komponenta man vil ha og spare penger på de tinga man ikke trenger osv.

men jeg synes den komplett sin din side pc ser rimelig bra ut jeg.

men ville konfigurert den og valgt corsair minne istedet, og nec dvd brenner, samsung sin sata2 disk, anna strømforsyning.. og litt sånn dill.

Lenke til kommentar

men ville konfigurert den og valgt corsair minne istedet, og nec dvd brenner, samsung sin sata2 disk, anna strømforsyning.. og litt sånn dill.

hva er fordelen med sata2?

trodde ikke hovedkortet hadde støtte for sata2, men må vel det siden det går an å velge sata2 disker på konfigurer - modusen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...