El Matador Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Enig litt dårlig topic, men la gå da. Jeg monterte min Zalman Al-cu CPU cooler i går. Da brukte jeg Artic Silver. Men problemet er det at Temperaturen ikke sank! Ikke en grad! Det er første gang jeg påfører kjølepasta, men følte det gikk greit. Jeg tok ikke mye, bare sånn det dekket hele cpu'en og at det ikke var et tykt lag. Jeg har hørt at AS skal "kjøres inn" før man skal merke en forskjell. Stemmer dette? Jeg brukte før Boxed kjøler, med "kjøle pad" Den ble vasket med lakktynner. Zevs_ "kissa4ever" Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 den trenger vel en 48 timer med litt belastning før den yter maks, men siden du hadde pad fra før vil ikke forskjellen være utrolig stor Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 15. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2005 den trenger vel en 48 timer med litt belastning før den yter maks, men siden du hadde pad fra før vil ikke forskjellen være utrolig stor Men med henhold til kjøleren burde den vel sunket et par grader? Den skal vel kjøler en god del bedre en den boxed kjøleren. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Den skal vel kjøler en god del bedre en den boxed kjøleren. Ikke veldig mye bedre, litt også bråker den ikke like mye. Men vent en uke eller to, slik at goopen får satt seg skikkelig inn. Måler du forresten temperatur med onboard målere eller eksterne? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 15. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2005 Den skal vel kjøler en god del bedre en den boxed kjøleren. Ikke veldig mye bedre, litt også bråker den ikke like mye. Men vent en uke eller to, slik at goopen får satt seg skikkelig inn. Måler du forresten temperatur med onboard målere eller eksterne? begge. viser samme temp. Diferanse på ca.1 grad. Støynivået er ikke synket. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Hadde du sokkel 939 boxed så er de ganske gode egentlig. Har nok gjort et dårlig valg ved å bytte til zalman-kjøleren vil jeg tro. Men vent et par uker og se hva temp. er da. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 15. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2005 Hadde du sokkel 939 boxed så er de ganske gode egentlig.Har nok gjort et dårlig valg ved å bytte til zalman-kjøleren vil jeg tro. Men vent et par uker og se hva temp. er da. Vis du ser i profil så er det lite trolig jeg har 939. Jeg har 478. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 16. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2005 Nå ligger temperaturen på ca 35-36c. Synes det er ganske så bra. Kan jeg forvente at den kan synke enda mer? Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 nei... tviler jeg på, men vær fornøyd med den tempen! den er bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå