Gå til innhold

Hvilken type person er DU?

scoot

Anbefalte innlegg

Jeg er en nerd, leser masse og sitter stort sett foran pc'en.

Er 15 år.

Jeg kan også være veldig sosial og det pleier å banke 4 åringer på døra hjemme for å spørre om jeg vil være med ut å leke :p

Jeg har sånn passe drag på damene, men er litt sjenert på den fronten.

Ellers er jeg ikke sjenert i det hele tatt.

Hører på metall....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er ond.

Fra spøk til revolver, som regel er jeg blid, men kan være krass i kommentarene om noen gjør noe litt dumt (som jeg mener er dumt), eller sier noe teit. Folk påstår jeg går rundt og er gladfull til omtrent alle døgnets tider.

Er ekstremt lat, bruker mer energi på å finne ut alternative måter å gjøre noe på enn å faktisk gjøre det jeg burde gjøre.

Er punktlig, når jeg gidder. Har jeg en avtale er jeg fryktelig sjeldent for sen, gir jeg faen er jeg fryktelig flink til å komme slentrende når det passer meg.

Tja, litt om meg, ellerno. :ermm:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432

Nerd, sløving, søt (iflg. noen), teit, dust, barnslig (iflg. noen), syk og gal (iflg. alle som kjenner meg), snill, kul, trommis (gitaristen i bandet mener visst at vi trommiser har våre egne meninger om musikkstiler... hm?), skolesliter, hører på rock, hardcore og metal.

Endret av Slettet+432
Lenke til kommentar

Jeg kan være ekstremt lat. I tillegg så elsker jeg og sove. Disse to tingene i kombinasjon er sikkert ikke helt sunt.

Jeg er veldig ærlig og åpen om det aller meste. I tillegg så kan du dæsje på en dose frekkhet. Jeg må innrømme at jeg kan være ganske frekk og bitchy til tider mot folk jeg ikke liker. Tror egentlig at jeg kan virke ganske avskrekkende på mange. Mange mener nok også at jeg er veldig pessimistisk og negativ. Sannheten er at jeg stort sett er mer realistisk enn de fleste, og derfor kan virke negativ på noen.

Jeg elsker kos. Når jeg er kjæreste med en person blir jeg som oftest om til en superpusekatt som vil kose hele tiden. Jeg liker å overraske andre og gjøre folk glad. Det gir en utrolig god følelse.

Det hender nok alt for ofte at jeg bruker altfor mye tid foran PC'en. Jeg elsker nerder :D

Jeg er nok ikke så sporty av meg. Jeg er eks cocacoliker. Drikker stort sett bare Cola i helgene nå. Foretrekker heller et godt måltid fremfor masse godteri.

Jeg er relativt udadvent. Jeg har lært en del om meg selv gjennom jobben jeg har, og er ikke så redd for å ta kontakt med nye mennesker slik som jeg var før. Jeg er nok ikke en person som får lett nye venner, dog. Jeg har et par gode venner - foretrekker kvalitet fremfor kvantitet.

Lenke til kommentar

jeg er ikke nerd nei, elsker naturen, fisker alt for lite, er nesten aldri på fjellet, andre ting tar opp tiden min :cry:

er ellers ekstremt lat, elsker å slappe av på fridager, gjerne foran pc`n.

er litt for lite sosial, men jeg trives slik jeg har det :)

bryr meg ikke om moter og slikt, jeg går i det jeg synes er fint

var veldig frekk og "flink" mer raske komentarer, har delvis sluttet med det

er 100% ikke-voldlig, koker aldri over, men hvis det en dag skulle skje så vet jeg ikke hva som kan skje, har trent kamp-sport, så jeg har "slåss" en del

er mange fler som kjenner meg enn jeg tror, går jeg på byen kommer det gjerne folk bort til meg og snakker med meg, det er tydelig at de vet hvem jeg er, men jeg aner ikke hvem de er...

tror jeg er veldig morro i fylla, er skjeldent jeg fester, men var på en fest med noen nye for nyttårsaften 02-03, blir fortsatt snakket om den festen pga meg

tenker ALLTID etter jeg har snakket, noe som kan være dumt

driver med mye rart på fritiden, får nevne noe: fisking, fly, biler(RC og vanlig), skyting, vannsport(vannski og ring), data, soft-gun kamper, slalåm.

prøver å være så snill jeg kan, men enkelte ganger gjør jeg det motsatte, men oftest mot folk jeg vet tåler det og kunne ha gjort det samme mot meg.

er i følge mattelæreren veldig god i matte, og ble nærmest tvingt med på konkuranser, seff gikk jeg ikke videre...

er også ekstremt impusiv, har jeg fri og noen spør meg om jeg blir med på noe(fjellet, utlandet, samme hva) så er det STOR sjanse for at jeg blir meg, fjerne om det er samme dagen.

elsker å diskutere, kan gjerne diskutere mot en sak jeg er for, bare for diskusjonen sin skyld

Endret av aklla
Lenke til kommentar

Hmm, kan vel prøve å skrive noe her jeg og;

- Musikk -og trommeavhengig (får jeg ikke øvd eller spilt med bandet på en stund kan det føre til abstinenser av ymse slag :p ). Hører stort sett alltid på musikk ellers.

- Material boy... :blush: , Spesielt med trommeutstyr og data.

- Dataavhengig, stort sett ikke en dag går uten noen/mange pc-timer...

- I overkant snill (selv om mange sikkert mener det er en bra ting, som det jo også er, så kan det ofte bety at jeg setter andres behov og ønsker over mine egne)

- Raus med penger og andre ting forøvrig, penger i seg selv har ingen spesiell verdi for meg. Penger er til for å brukes er nok mitt motto, som kanskje blir min undergang en dag..:ermm:

- En smule lat, men kan i perioder være ganske effektiv, om jeg først går inn for det.

- Stort sett alltid hyggelig, kan ikke huske sist jeg var skikkelig sint, bare lettere irritert.

- Ikke spesielt glad i større konflikter.

- Er ikke den som snakker mest i gjengen, kan ofte "forsvinne" litt i ørska, spesielt om ikke temaene i samtalen er noe jeg har særlig peiling på.

- Relativt sjelden på fester, foretrekker faktisk å være på scenen (band...) enn å se på/feste med de andre...

- Litt i overkant sjenert overfor det motsatte kjønn.

Hmm, det er vel kanskje det meste.

EDIT: Kan legge til 100% anti-vold. Kan ha en viss form for galgen-humor og tulle litt med voldsting, men ville aldri gjort noe voldelig mot noen med vilje.

Endret av ZprMario
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...