Prebo Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 (endret) Ex- Colaholikere! Jeg er stolt av meg selv! Ikke en dråpe Cola siden 30. april :!: Så er jeg snill, lat/treningsnarkoman (bytter hver uke) og skulelei Endret 15. mai 2005 av Prebo Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 (endret) Vel, jeg er intelligent, snill (hyggelig osv..) trener ca. passe menge, særdeles beskjenden ovenfor folk jeg ikke kjenner (buttikkfolk, venner av venner osv), henger en del her på forumet, har få folk på msn, drikker - dog ikke ofte, elsker å høre på musikk type metal, eller behagelige, rolige sanger om f.eks kjærlighetssorg. Jeg er også ubevist arrogant (jeg legger ikke merke til at jeg oppfører meg arrogant/overlegen før etterpå). Så er jeg en _ekstremt_ dårlig taper... Har humørsvingninger. Jeg er god på skolen selv om jeg ikke gjør så mye lekser som jeg egentlig burde. Har spesielt talent for realfag.. Driver mye med data, lan og lignende.. Spiller for tiden Guild Wars. På LAN går det mye i cs 1.5 eller 1.6 og UT 2004, samt WC3, da gjerne DotA. Vel, det var det, kanskje jeg kommer på mer etterhvert.. Edit: Lat er jeg også... Edit2: Dårlig selvtillitt har jeg også... Endret 15. mai 2005 av H4ngm4N Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Utadvendt, snill, sjarmerende, morsom, lat, aggressiv, frekk, pen, god i senga, nihilistisk. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 pen, god i senga Og selvsikker :!: Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 For the second, i wish the tide would swalow every inches of the city.. I'll promis I wouldn't miss it!! Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 jeg: Masete,liten, sjenert men også ikke sjenert,damegal... Lenke til kommentar
scoot Skrevet 15. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2005 For the second, i wish the tide would swalow every inches of the city.. I'll promis I wouldn't miss it!! "ok" .. Jeg må få legge til at jeg er pratsom, veldig pratsom Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 (endret) Jeg er snill og en tendens til å bli bittelitt voldelig. En brist her og en blåveis der.' Er lat og sjenert og har en kraftig bæsjehumor Veldig sløv Endret 16. mai 2005 av Akiro Curosawa Lenke til kommentar
hylo Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 - Bassist. (Egen folkerase) - Usosial - Hater de fleste på skolen - Snill - Sjarmerende - intelligent - Bleh. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 (endret) god i senga *tenke* tror jeg er ganske snill, hyggelig,stressa,lett frustrert,ler og smiler en del,kosete,oppmerksomhetsyk*tenke*opptatt av at alle skal ha det bra, da har jeg det bra!! edit: sosial og perfeksjonist av og til... Endret 18. mai 2005 av Hanne:) Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 (endret) Utadvendt, engasjert, lat, slapp, trøtt, kosesyk, kvasi-intellektuell, begavet, krøllete, forelska, musikknerd, glad i å tegne og male og skolelei. Endret 16. mai 2005 av HalTan Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Usosial, desperat, forbanna, kynisk med narsisistiske tendenser og kritisk som faen. Lei. Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Usosial, desperat, forbanna, kynisk med narsisistiske tendenser og kritisk som faen. Lei. Dette er veldig rett, han er et rævhål! Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 spontan, respektfull, grei, bassist (hear hear, Hylo ), konstant musikalsk kåt, rebelsk Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Ærlig, negativ, desperat, lei av livet, sprø, merkelig. Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 hmmm jeg er: - asosial - sjenert - ikke spesielt glad i mennesker.. - lat - en smule paranoid - musikk avhengig interesser: - elektronikk - data Lenke til kommentar
pakke Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 "Myk" mann, jeg liker å drive med kroppsbygging, i form av å trene opp pubmuskelen. Synes at jeg er mer sympatisk enn de fleste jeg kjenner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå