Gå til innhold

Hvilken type person er DU?


scoot

Anbefalte innlegg

Jeg kom til og tenke på hvilken type folka på forumet er?

 

Selv er jeg litt for lat, litt for sløv.

 

Hva med dere? Noen som er treningsnarkomane? Colaholikere? De som bare later seg? Ekte nerder?

 

Tell mee! :p

 

EDIT: Fikk for meg at det het "hvilken" istedet for "hvordan".. What`s right?

Endret av Sc0oT
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har to typer modus.

 

Sosial jævel/Nerd. På sommeren er vel skalaen ca. dette:

 

Sosial/sosial/sosial/nerd/Sosial/sosial/sosial/nerd

 

Sånn ca. Et sånt menneske er jeg. Stolt colaholiker er jeg også. Og jeg liker sykkelen min. Sykling er gøy ja. Ganske knall. Også ser jeg veldig lite på TV, faktisk er LOST nesten det eneste jeg ser på. Blir vel bare 1- 1 1/5 timer titting i uka. Men detblir mer data. Jeg er litt lat ja. Men ikke veldig. Jegliker å ha det gøy. Når det gjelder utforsking av nye horisonter, bli kjent med nye så... Det er greit, men de gamle er uansett best. Men det er min mening da. Eller, de nye kan være like bra som de gamle, det er ikke det. De nye kan jo faktisk være bedre enn de gamle. Det spørs jo på åssen de er. Både gutter og jenter. Jeg hater stillhet, det er crap. Men det synes vel mange. Jeg hører også mye på musikk. Mye radio (Metal og rock fra 80-åra =D), hører alltid på musikk når jeg er på MSN og surfer hw rundt. men jeg er ikke så god med detå legge meg hele tiden. Blir litt sent innimellom. Men aldri over 24.00 på hverdager da. Så det er ikke såå ille, men er allikevel dautrøtt når jeg skal på skolen. Alltid trøtt når jeg skal på skolen. Så da kan jeg vel beskrives som en trøtt person. PÅ sommeren blir jeg et nytt menneske. Sommeren er herlig. Sommeren får fram livet i meg. Nok om det, jeg liker også å spille litt innimellom. Det er knall. Det går mest i BF1942, er kanskje litt BF-menneske også jeg. Også er det jo den vanlige regla da, "digger damer." Jepp. Også er jeg en skikkelig pessimist til tilder, det kan vel alle være, bare at jeg innbiller meg jeg er hakket verre enn "normale" pessimister. Men omtimisme er jo også greit da. Jeg trykker også veldig hardt på tastene. Det er bare en uvane. Venner må be meg roe ned hamringen på tastene, men en vane er en vane, ikke sant? Også har jeg faktisk en del løs hud på fingrene. Ikke mye egentlig, bare litt. Men det fikses vel lett med litt fuktighetssaker. Er ikke så positiv til sånne greier, men hei, det er ok. Når jeg hører en rå gitarsolo, får jeg frysninger. Skikkelig også. Det var en dag jeg hørte på en mange ganger, frøs, og neste dag var jeg syk. og det var jeg i en hel uke. Er forresten alltid syk i en uke hvis jeg blir syk. Noen ganger to. Tror det har noe med den skeive nesa mi. Har alltid hatt det sånn. Menmen, tar ikke så veldig skade av det. Eller, egentlig, for når jeg vet at venner og venninner er ute og har det gøy, og jeg må være inne, da kjeder jeg meg. Jeg liker ikke å gå glipp av noe. Jeg trives med livet, akkurat nå har jeg det som bien i blomsten. Har ikke hatt det så bra som jeg har det nå siden barneskolen nesten. Har ikke kjæreste da. Måtte vært enda mer knall hvis jeg hadde det. Menmen, alt til sin tid. Er forresten syk nå. Men ikke så veldig. Skal til bestemor, reise om natta. Reiser med nattbuss, det er egentlig ganske kult. For når man kjører over fjellet er det knall å se ut kl 4 om morgenen. Jepp, det stemmer. Men fotball - det er noe dritt det. Venner, venninner, minst halve skolen for den saks skyld følger medpå fotball. Arsenal, Liverpool, all slags ting. Men det gjør ikke jeg. Makan til crappy sport. Men de hater meg ikke allikevel da. =P Så jeg er vel et fotballhatemenneske også da. Ja, det er jo greit å være forskjellige mennesker i et. Jeg liker også å overraske med uante kunnskaper. Det er faktisk rådigg. Så da lever det en liten Elskeåoverraskemennesker-person inne i meg. Jeg liker å få komplimenter. Bortsett fra at jeg ikke alltid vet hva jeg skal si når jeg får det, liker jeg det veldig bra. Også liker jeg følelsen av masse nye klær i skapet som du faktisk føler deg vel i. Har funnet ut at det faktisk er veldig viktig, noe jeg ikke tenkte på før. Altså, det er jo ikke veldig viktig hvis du føler deg vel i det meste, men man kan prøve en klesstil man egentlig ikke har likt før, og finne ut at den kler deg kjempegodt, ihvertfall som du føler det. og det er viktigst. Men er ikke noe klesopptatt, ville bare dele informasjonen. Har også alltid vært "naturlig" god på skolen, alltid hatt rett på diktater og fått knallkarakterer. Men nå har jeg funnet ut at man måjobber for de, men har merket at å drite i det gir en bedre følelse. Og vet dere hva som har gitt meg den følelsen? Tror du gjetta riktig, nemlig forumet. Altså, jeg kan ikke gi faen da. Men nå som det nærmer seg slutten av året, er det ok å bare slappe av litt. Nyte livet. Selv om jeg gjør det nårsomhelst til vanlig. Så jeg er vel et "lite" forummenneske også. Også liker jeg å gjøre andre folk glade. Detgjør vel de fleste. Det går jo opp og ned her i livet, spesielt for deg som skal begynne i 8. klasse, og skal slås sammen med folk fra et annet sted. ja, 8. klasse er virkelig et helvete for mange. Alle droppet hverandre, i frykt for at de ikke skulle være gode nok for de nye venna. Men i 9. forandrer det seg. Alle er litt venner, og man har spesielt en gjeng. Det er kult. Vi har det gøy. Tror vårt kull må ha vært noe av det fæleste når det gjelder "8. klasse-usikkerhet." Menmen, det meste kan forandre seg i 9. Bare vit det. Men, skal kanskje ikke plage dere noe mer. Men det er så mye jeg gjerne vil dele med dere! Hehe, er vel en haug av skrivefeil her. Jeg vet ikke engang om jeg skal gidde å rette de. Liker ikke "Edit: leif", når jeg bare har skrevet to-tre ord i et innlegg. Derfor skriver jeg ikke noe hvis det er et lite innlegg. Eller, skriver jo aldri innlegg på 2-3 ord. Noen ganger, men da må det være noe spesielt.. Kanskje Babethreaden, så tar jeg med navn eller noe. Jau, den tråden er knall. Jeg er også tilhenger av vikingtiden. Det er kun to tider jeg ville bodd i Norge på, nå og i vikingtiden. Eller så har Norge vært et crappy land med bare mørketider. Trist som faen. Eller, det jeg har oppfattet. også er det det med data da. masse folk som klager i nick på MSN og i "Space" og sånn at "dataen var så mye raskere før." Spyware me, babe får jeg lyst til å rope ut så høyt jeg klarer. Men ikke f. om jeg skal ende opp hjemme hos hele ungdomsskolen for å fjerne spyware/virus/etc. Pes. Jeg liker forresten skogen også. Veldig godt. Alltid masse fugler der, det er grønt og vakkert, frisk luft, alt i alt er skogen herlig. Er jo en del skog her jeg bor, så det er ikke noe problem. Vet ikke om jeg har lyst til å skrive mer nå, får kanskje edite en gang senere. Så, kanskje du kan litt mer om meg som menneske nå. =)

Lenke til kommentar
SHIT, det var type lang post, Neptun_ .. *vurdere og lese hele*

Heh, ja, jeg er ikke så stor fan av ekstremt lange poster jeg heller. Så er jeg vel et ikkelesealtformye-menneske. Men samtidig er jo det å lese lurt iblandt, da man får mye informasjon gjennom det. Kanskje man blir visere også, hvem vet? Ikke det at mitt innlegg var fullt av vitenskap, jeg mener, det var jo mest om meg. For det var det denne tråden handlet om, oss forumbrukerne. Lesning ja. Leste apropos mye bøker før, men det slutta jeg med etterhvert, og nå er det kun forum og aviser jeg leser, nesten ihvertfall. Det er greit å lese fra skjermen, blir ikke så mye styr med å holde bøkene, avisene, evt. hva man leser fra. Men kan jo alltids bli litt mye å lese fra skjermen også. Så jeg antar at jeg er en lesemediummye-person. Liker egentlig bedre å være ute. Arbeide f.eks, det er artig. Hvorfor det er artig vet jeg ikke, er liksom bare født til å synes det. Og det er jo en grei egenskap det, ikke sant? Mener, det er vel bedre enn å hate det, sparer jo en del penger på å gjøre ting selv. Derfor liker jeg også sommeren. Så mye man kan gjøre, i forhold til vinteren. Da er det jo snø overalt, og du kan bare holde deg til "normene", altså veiene som er brøytet. Eller, ikke hvis man tar på seg en boblebukse. Det er jo gøy med vinteren. Drive litt faenskap. Må innrømme at det bor en stor faen i meg på det området. Det er knall, spenningen man får fra det, ihvertfall å se om man klarer å løpe fra kisen du vet nettopp har kommet hjem fra militæret med knall kondis. Altså, det er jo egentlig dritskummelt, men på en vridd, sjuk måte er det artig. Gjør vel det meste faen man kan gjøre. Så lenge man ikke knuser noe eller ødelegger noe av verdi, altså harmløs, men likevel irriterende faenskap, synes jeg det er greit. Noe jeg tror jeg vil synes når jeg blir voksen. Selvsagt har aktiviteten avtatt mye med årene, nå er jeg snart så stor at det bare blir for dumt. Skjønner at det er mange voksne som _hater_ små bøllebarn. Men ærlig talt, man er da bare drittunge en gang i livet. Egentlig et ganske spennende diskusjonstema det der. Menmen, blir kanskje dumt å lage en hel post om bare det emnet. Så, hva annet liker jeg da. Jo, jeg liker langball, eller slåbal som det egentlig heter. Da er jeg i mitt rette element. Egentlig den eneste ballaktiviteten jeg liker skikkelig. Spiller med masse folk, kjente og passe kjente. Så jeg er en slåball-person. Så blir det film også iblandt. Da har vi det jo gøy. Så jeg er kanskje en film-person uten filmkunnskap. Men så kan man ha det gøy under filmen, uten filmen. Men, skal ikke skrive så himla lang post. Nå hører jeg forresten på Judas Priest, jegliker Judas Priest. Så da er jeg vel et Judas Priest-menneske også. Eller, det blir litt vanskelig siden jeg har så himla mange band jeg liker. Men, kan vel kanskje være et menneske for hvert band. Da blir jeg mange mennesker i et menneske=meg selv. :--)

Lenke til kommentar

Neptun! du skriver for mye!! :p

 

Er selv veldig pågående når det gjelder å finne på ting. Klarer ikke sitte i ro. Så raskt jeg får en mulighet til å rømme huset gjør jeg det, men ikke alene, da sitter jeg heller inne. VAR 100% nerd men klarte å slutte. Elsker å røre på meg. Og er unormalt positiv\optimist :D Skikkelig livsglad som man kaller det. Men fortsatt litt sjenert, men det kommer vel av den nerdete siden min.. regner med at den forsvinner snart.. eller håper det iallefall.

Lenke til kommentar

Jeg er alles bestevenn... har utrolig lett for å bli kamerat med andre, men uheldigvis blir ikke alltid de kamerater med hverandre.

 

Jeg er en rolig gutt som har sånn passe draget på damene men ikke tørr å be dem med ut. Jeg tørr imidlertid mange andre ting og liker ekstremsport.. skal på fallskjermkurs snart.

 

Jeg er ekstremt teknologiinterresert og utdanner meg til sivilingeniør, jeg hater finkultur. Jeg liker natur og er på hytta så mye jeg kan.

 

Min store drøm er å en gang få meg en R-sykkel, utover det har jeg ingen planer, jeg vil leve et normalt liv og ha kone og barn.

 

 

Edit:

Politisk heller jeg til høyre fordi jeg synes at det er riktig at enhver person skal være et resultat av SINE EGNE valg og handlinger.

 

Edit2:

Jeg er en beach boy om sommeren... er mye ute i sola og på stranda... elsker det.

 

Edit3:

Jeg er veldig fleksibel, kan være både effektiv og lat. Nå når jeg studerer ligger jeg og sover hele helgene, på videregående hadde jeg 2 jobber utenom skolen.

Endret av GolfBag
Lenke til kommentar

Øh.. hvor skal jeg begynne?

 

Jeg er ofte sur/gretten og/eller deprimert. (Røvenskiold, HOLD KJEFT)

 

Kan ikke kalle meg Farlig, men litt skummel til tider. Jeg ler av å se på at folk dauer i film o.l.

 

Jeg har en syk interesse for våpen, Liker Amerikanske biler av ''surklemyebensin-typen''. Drømmebilen er en 1968-modell Pontiac GTO ''Judge''.

Favorittmennesket er Anna Maria, Også kjent som Crybaby.

Jeg spiller mye, som oftest voldelige spill, for å få ut frustrasjon.

Jeg spiller: Mta: Vice city, Max payne 2, Soldier of fortune 2, Battlefield 1942 og Mafia.

 

Jeg er et usunt menneske, Drikker brus (nesten) hele tiden. Potetgull er en slager, og Datamaskinen er fristende når jeg er trøtt/sliten/lei/sint osv.

Musikken jeg hører på er sånn omtrent bare Pantera, Metallica, Paul oakenfold, Prodigy og Genesis.

Jeg har fast jobb på Fagmøbler avdeling harestua, der jobber jeg fra 10.00 til 17.00 med 60kr i timebetaling. Det holder for meg.

 

Jeg kan være en god venn, eller et skikkelig rasshøl. Hva dere velger bryr jeg meg fint lite om.

Yndlingsfilmen er ''The Punisher'', fra 2004. Den Helt grei, men litt flat for å si det sånn.

 

 

Det var vel det.. :hrm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...