santana89 Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 windows have recovered after a serious error! dette står det vær eneste dag jeg slår på pc'en! hva er dete? det er noe med device drivers sier loggen!hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
Patz Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Den meldinga får jeg hver gang jeg starter opp etter at jeg har fått blåskjerm. Er det tilfellet hos deg? Lenke til kommentar
santana89 Skrevet 15. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2005 jupp:P men jeg bestemte meg for å sende rapport til microsoft, og det viser seg at en bug gjør itl at den kommer opp hele tiden vis du sender første gangen! er dette bare windows elr hardware?evt. ram? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Jeg oppfatter dette som en generell feilmelding i windows. Den sier ikke hva. Lenke til kommentar
4WheelDrive Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 (endret) Får du blå-skjerm når du skal slå av? I såfall kan det hende at du har problemer med en driver el.l. som ikke avslutter riktig når f.eks. maskinen skal slås av. Hva sier blå-skjermen? Om maskinen restarter med en gang du får blå-skjerm slik at du ikke rekker lese, gå til: "Control Panel -> System -> Advanced -> Startup and Recovery" og velg bort "automatically reboot". Prøv også å gå til: "Control Panel -> Administrative Tools -> Event Viewer" og se hva som ligger i loggen. Hver gang en feil skjer vil du få en oppføring i denne loggen som kanskje kan hjelpe deg videre. Endret 15. mai 2005 av 4WheelDrive Lenke til kommentar
santana89 Skrevet 15. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2005 ja, det viser errors i dag, da denne feilmeldingen startet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå