TOO TRILL Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Etter konfen skal jeg bestille en pc fra netshop. Jeg skal plukke ut delene på nettsiden og netshop skal teste og bygge pc'en. Det jeg lurer på er om de oppdaterer alle drivere og slikt under testing og bygging? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Sender du en mail til dem så vil de nok bruke siste tilgjenglige drivere, men hardwareprodusentene legger alltid ut siste drivere på siden sin, så kan du navnet på komponentene så er det bare å laste ned selv Lenke til kommentar
OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Lite sansynlig. Du får nok bare instalert driverne som ligger på cdene Lenke til kommentar
kasol Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Ta kontakt med dem og de legger inn de siste driverne. De gjør det iallfall ikke hvis du ikke tar kontakt. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Denne kategorien er ment for hjelp til sammensetting av hardware, prisoverslag osv. Dette er et spørsmål til Netshop, jeg anbefaler derfor at du henvender deg til dem. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg