janken Skrevet 13. juli 2002 Del Skrevet 13. juli 2002 Hvor kan jeg finne/ laste ned nye dokumenter til Word? Eks. Søknader, brevoppsett etc. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 13. juli 2002 Del Skrevet 13. juli 2002 går du inn på hjemmesiden til Bill (i office-seksjonen) finner du det helt sikkert der... Lenke til kommentar
petter_n Skrevet 13. juli 2002 Del Skrevet 13. juli 2002 Hei. Prøv her: http://www.edbkunnskap.no/ vet ikke om det finnes noe der men er vert fårsøket sikkert. Lenke til kommentar
talisar Skrevet 13. juli 2002 Del Skrevet 13. juli 2002 Hehe :smile: Nå trodde jeg dette var en spøk når du skrev nye dokumenter men nå ser jeg hva du mente:) Du ser etter Maler / Templates. Bare til opplysning da det gjør det litt lettere å lete etter? Filtypen er vel .DOT på disse. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 13. juli 2002 Del Skrevet 13. juli 2002 hørt om ungkarsklubben som hadde hjemmeside? adressen dit var: jegharikkefåttnoe.no de fikk raskt svar fra sitt kvinnelige motstykke. hjemmesiden deres var: jeghar.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå