Penneknekt Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 www.vg.no http://www.vg.no www.vg.no "][www.vg.no] Lenke til kommentar
Knast Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 www.fuckvg.no www.dagbaldet.no og www.googel.no Lenke til kommentar
Skeptos Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Hvordan fikk du www.fuckvg.no til å linke til www.vg.no? Lenke til kommentar
Knast Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 jeg har ikke gjort det.. mistenker vg for å ha gjort det Lenke til kommentar
Skeptos Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Hvordan fant du da ut at www.fuckvg.no linket til www.vg.no? Lenke til kommentar
sigen Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 (endret) er ikke vanskelig å legge ut en link til en side, og få det til å se ut som om den linker til en annen side: www.vg.no (trykk på linken, så skjønner du hva jeg mener ) Oh fuck! Hvorfor funker det ikke? Jeg linka til dagbladet.no der jeg, med Endret 19. mai 2005 av sigen Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 En annen morsom ting er jo url-spoofing. Les litt om det :] Basicly går det ut på at du får browseren til å vise en annen adresse enn den du faktisk er inne på. Mange har jo laget falske hotmail.com-sider for å stjele informsajonen til en bruker. De som er smarte ser på URL-en at det bare er tull og tøys, men med spoofing kan selv den smarteste bli lurt Lenke til kommentar
Knast Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 poenget er at fuckvg og dagbaldet er ikke gjort¨på linken men det er sanne url'er.. prøv selv å skrive det i explorer ikke trykk på linken om du ikke tror meg.. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Ja, det er jeg fullstendig klar over. Jeg bare nevner det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå