CurSe Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 I natt så delte de ut en k700i til melding nr.100 som kom inn. Jeg kom på en aldri så liten ide når det gjaldt den konkurransen: Chatvertene bruker å si hvor mange meldinger som gjenstår til noen treffer 100. Jeg og en kompis allierte oss med 2 telefoner hver(4 totalt). Vi skrev meldingen som gjorde slik at vi var med i konkurransen og ventet til det gjensto 5 meldinger. Da sendte vi inn 4 meldinger samtidig. Vi får kvittering på meldingen ganske raskt, noe som betyr at meldingen er registrert i meldingene som trengs for å nå 100 meldinger. Men så kommer det jeg reagerer litt på. Vi fikk som sagt kvittering på meldingene ganske kjapt, men chatverten fortsatte med: "nå er det bare 4 meldinger igjen" helt til noen hadde vunnet. Dette brukte han overraskende god tid på mtp at vi hadde sendt inn 4 meldinger samtidig. Vi hadde jo fått kvitteringene så han skulle jo i teorien sagt noe lignende som dette: " Nå kom det inn et lite ras med meldinger, det er bare 1 melding som gjenstår". Lukter muffens av denne saken spør du meg Lenke til kommentar
Hurley Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 (endret) De er nok noen luringer de chat-vertene ja...tror de selv iallefall...sier nok mye rart for å få inn flere meldinger... Selv har jeg aldri orket å være med på slike "konkurranser". Endret 15. mai 2005 av Hurley Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 (endret) Meldinger tar lengere tid enn det noen ganger, det var ikke chat-vertene som kødda med deg, det var helt sikkert bare lov med èn melding Endret 15. mai 2005 av Fanta Boy Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Om det er juks, vet jeg ikke.. Men når mange sender meldinger likt, blir det jo kø. Selvom du fikk kvitteting raskt, var du nok ikke den eneste som var med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå