Gå til innhold

Konkurranser i sonen(tv2) - Bare juks?

Anbefalte innlegg

I natt så delte de ut en k700i til melding nr.100 som kom inn. Jeg kom på en aldri så liten ide når det gjaldt den konkurransen:

Chatvertene bruker å si hvor mange meldinger som gjenstår til noen treffer 100. Jeg og en kompis allierte oss med 2 telefoner hver(4 totalt). Vi skrev meldingen som gjorde slik at vi var med i konkurransen og ventet til det gjensto 5 meldinger. Da sendte vi inn 4 meldinger samtidig. Vi får kvittering på meldingen ganske raskt, noe som betyr at meldingen er registrert i meldingene som trengs for å nå 100 meldinger.

Men så kommer det jeg reagerer litt på. Vi fikk som sagt kvittering på meldingene ganske kjapt, men chatverten fortsatte med: "nå er det bare 4 meldinger igjen" helt til noen hadde vunnet. Dette brukte han overraskende god tid på mtp at vi hadde sendt inn 4 meldinger samtidig. Vi hadde jo fått kvitteringene så han skulle jo i teorien sagt noe lignende som dette: " Nå kom det inn et lite ras med meldinger, det er bare 1 melding som gjenstår".

Lukter muffens av denne saken spør du meg :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De er nok noen luringer de chat-vertene ja...tror de selv iallefall...sier nok mye rart for å få inn flere meldinger...

Selv har jeg aldri orket å være med på slike "konkurranser".

Endret av Hurley
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...