Gå til innhold

Chinese gold farmers

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg møtte faktisk en gold farmer med "trade hax" i dag. En lvl 1 "naken" human i IF som vill kjøpe et sverd av meg. Jeg syntes dette virka litt "fishy", så jeg ba om at vi tok det som COD, men alt denne personen sa var "2g ok??". Den prøvde også å trade hele tiden, så jeg reporta like godt og advarte alle i general. Tror dette var en koreaner/kineser eller noe (altså de som svetter døgnet rundt for å skaffe gold), da vokabularet var "2g ok??" og "how much??" :no:

Edit: Dette var på Argent Dawn

Endret av Mr. Jenssen
Lenke til kommentar

Ikke vær så rask med å dømme lvl 1 som Gold farmere.

Jeg har selv en lvl 1 som er IF som jeg bruker som salgsmann for mine andre char. De sender items på mail til han, han selger dem på AH. Dermed slipper jeg å dra til IF hver gang jeg skal selge noe.

Også greit å bruke han som ekstra lagringsplass.

Lenke til kommentar
Ikke vær så rask med å dømme lvl 1 som Gold farmere.

Jeg har selv en lvl 1 som er IF som jeg bruker som salgsmann for mine andre char. De sender items på mail til han, han selger dem på AH. Dermed slipper jeg å dra til IF hver gang jeg skal selge noe.

Også greit å bruke han som ekstra lagringsplass.

Tro meg, jeg har nok rett. Personen ville ikke si annet en "2g ok??" og "how much??". Dessuten svarte vedkommende aldri da jeg spurte om vi kunen ta det over mail osv. Dere ville skjønt det om det var dere som var i den situasjonen.

Yay for forhåndsdømming, rasisme og all annen elendighet man kan hoste opp!

Yay, noen kommer med latterlige utsagn! Det jeg sa kan stemme godt med virkeligheten, da det faktisk (etter det jeg har hørt og lest her på forumet) sitter f.eks. kinesere som farmer gold hele tiden, og selger til late europeere. Da denne personen ikke akkurat sa spesielt mye (bare det som stod ovenfor + "come"). :roll:

Lenke til kommentar

det er MANGE idioter der ute som knapt kan engelsk som spiller WoW på engelske servere... og det med naken IF mule er da ganske vanlig? jeg har mule der (riktignok ikke naken da...) og hvis han i tillegg er ung og fra ett land der engelsk ikke er like vanlig som her så...

men så var det på argent dawn også da...rapporter jækelen for brudd på rp reglene :p

Lenke til kommentar

Hehe, mes seriøst, jeg stolte ikke et sekund på den personen. Garantert en "trade hax" dude, og spesielt siden folk sikkert ville få det billigere svarte denne personen med en gang "2g ok??". Dessuten forklarte jeg at jeg ville prøve å trade noen apples med personen, bare for å sjekke, og svaret jeg fikk var "2g ok??" :no:

Lenke til kommentar

kanskje han ikke skjønte hva du sa.. bare tippet... så kunne han kun de få ordene på engelsk... du må ikke forhånds dømme folk uten sterkt grunnlag...

Kan ha vært en brasilianer, har erfaringer fra andre mmo's at dem er temmelig borte på engelsk fronten.... hehe

Lenke til kommentar

Kan dere slutte med våset deres? Om det hadde vert en brasiliansk mule ( :D ), så hadde det vert ganske utrolig da personen ikke ville klart seg så lang at han trengte en mule med sine engelskkunnskaper... Dere skulle ha sett det med deres egne øyene altså! Har noen screens også om jeg ikke tar helt feil :)

Lenke til kommentar

lol, herregud da. Finnes massevis av folk på wow som nesten ikke kan skrive engelsk. Dessuten tviler jeg sterkt på at "kinesiske gold farmers" er så sugen på et sverd som neppe er verdt mer enn 2g. :roll:

Og hva så om han hadde trade hax0ret deg for 2g? 2g er jo bare vekslepenger når du kommer til høyere lvls. :roll: Bare å rapportere han om han skammer deg, om ikke, har du tjent 2g, selv om kjøper nesten ikke kan skrive engelsk. Ser ikke helt det store problemet her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...