~Alex~ Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Bare lurer, syntes det er så få forum brukere på om kvelden. Jeg er våken, men skal legge meg snart. Har begynt å få "sove lite spamme mye tendens". Har fått advarsler før pga det, så ingen vits å gi det denne gangen. Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Hmm.. Hvis du har fått advarsler for poster like meningsløse som denne før, burde du kanskje ta hintet? Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 15. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2005 (endret) Hmm.. Hvis du har fått advarsler for poster like meningsløse som denne før, burde du kanskje ta hintet? Jo, men er så trøtt så jeg orker ikke. Kan gjøre det i morgen. Btw hvordan klarer du å være våken så sent? edit: rar formulering, mener hvorfor er du sent oppe? Er personelig sent oppe fordi jeg ikke skal noe i morgen formiddag og har derfor planer om å sove da. Endret 15. mai 2005 av ~Alex~ Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 "Slapp av a, folkens! Jeg har ranet kiosker før, sittet inne i noen år faktisk. Siden jeg holder på ennå kan dere egentlig bare la meg gå" Something like that. Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 15. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2005 "Slapp av a, folkens! Jeg har ranet kiosker før, sittet inne i noen år faktisk. Siden jeg holder på ennå kan dere egentlig bare la meg gå" Something like that. Har "Spammet" en gang, mener du dette er spamming? en tråd om søvn kan vel ikke være ulovlig. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Det har vært mange slike tråder før, og de har blitt stengt hele gjengen. Strengt tatt, hvem bryr seg om du er våken ennå? Oh, great news everyone! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg