McBitch Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Fra jeg var 7år til jeg var 14 gikk jeg på et orgel kurs og lærte meg orgel. Nå 4 år seinere har jeg lyst å lære meg noen nye sanger. Noen som vet om noen tøffe sanger jeg kan lære på orgel? Jeg vet om deep purple - lazy, og rolling stones(?) - light my fire. Så jeg vil være veldig takknemlig for forslag. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Iron Butterfly - Garden of Eden høhøhøh Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Die Apokalyptischen Reiter - Reitermaniacs Knallsang Lenke til kommentar
SjokoladeJesus Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Sjekk ut Mambo Kurts kreasjoner. Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Jeg vet om deep purple - lazy, og rolling stones(?) - light my fire. Så jeg vil være veldig takknemlig for forslag. ..bare til opplysning, sangen du viser til er av og med The Doors.... T'Weed Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 15. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2005 Jeg vet om deep purple - lazy, og rolling stones(?) - light my fire. Så jeg vil være veldig takknemlig for forslag. ..bare til opplysning, sangen du viser til er av og med The Doors.... T'Weed Haha, sant... Derfor jeg satte spørsmålstegn bak Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå