zebe Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Når jeg kommer inn i Ironforge eller Orgrimmar hvor det er mange folk fryser spillet seg i flere sekunder, deretter begynner det å hakke. Uansett om grafikken står på minimum eller maks hakker det like mye. Noen andre som har erfart dette? Folk sier det bare er serverne, men jeg er ikke helt sikker. Spiller på stormscale. Lenke til kommentar
Sprayer Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 SVÆRT VANLIG, pvp'et i Tarren i dag og hadde helt oppe i 6000ms, tok 15 sek ca fra jeg trykket til noe sjedde. Og så var jeg dau..... Lenke til kommentar
hallgeirl Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Jepp, helt vanlig som sagt. Skjer for det meste med meg når jeg kommer inn i Ironforge, spesielt området ved banken og auction house. Alt stopper opp i kanskje 5-10 sekunder før jeg får gjort noe som helst. Lenke til kommentar
zebe Skrevet 15. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2005 Jepp, helt vanlig som sagt.Skjer for det meste med meg når jeg kommer inn i Ironforge, spesielt området ved banken og auction house. Alt stopper opp i kanskje 5-10 sekunder før jeg får gjort noe som helst. Jepp, nøyaktig det samme skjer her og. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Helt vanlig. Har nøyaktig samme problem, f.eks. når jeg logger inn med mule'n min som står i orgrimmar/IF må jeg vente leeeenge før jeg kan begynne å bevege meg. Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Er slik hos meg og. Som regel en stoor lag i begynnelsen, før den gir seg og fps'n synker litt. Lenke til kommentar
Gundersen Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Jeg har en liten mistanke om at CPU'en er det som skaper lagen, kan dette være korrekt? Siden WOW alltid bruker 96% eller 100% av CPU'en er vell ikke dette urealistisk? Eller er det bare pingen eller serverene som gjør at FPS'en går ned slik at PC'en skal klare å holde følge med lagen? Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Det er maskinen som gjør dette... Opplevde selv stor forskjell fra 512 til 1024MB ram. Nå er det så godt som ingen "ventetid" når jeg bruker hearthstone til Org. Har ikke noe med lag å gjøre (i hvert fall ikke her). Har aldri hatt noe særlig lag i Tarren heller (spiller på en av de serverene med alle mest spillere, mer enn BB sist jeg sjekket). Fullstendig spillbart med pvp der før når folk holdt på. For å konkludere, dette har ingenting å gjøre med serverene her i gården. Det er bare maskinen som jobber infernalsk for å oppdatere alle spillfigurene til folk som er i de store byene. Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Det med ram er nok løsningen her ja.. Oppgraderte selv fra 512 til 768, noe som hjalp VELDIG! Lenke til kommentar
bidz Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 512MB er rett og slett lite for WoW. Anbefaler og oppgradere til 1024MB, da vil du merke stor forskjell! en 512MB brikke koster ikke no spesielt mye for tiden heller. Lenke til kommentar
SjokoladeJesus Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Betalte cirka en tusenlapp for 1GB ram. Hjalp veldig. Veldig Lenke til kommentar
YourShadow Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 mer ram funker fett! helst over 1 gb ram.. Lenke til kommentar
Champ Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Tja, jeg har samme problemer, lagger som fy i IF men jeg kan godt stå stille i IF samtidig som jeg er ute i windows og ser film uten noen problemer. Er som regel alltid logget inn på wow, selv når jeg driver med vanlige ting på maskinen, merker knapt noen forskjell. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 1GB minst med minne er eit must i MMO-spel. Ein god CPU er heller ikkje å forakte. Lenke til kommentar
Exxonsen Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Jeg har samme prob'et, og det KAN kanskje være RAMen. Har 1Gb pr idag, og setter inn 1Gb til i løpet av noen uker. Skal da gi en oppdatering. Lenke til kommentar
Nosferatu Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Mye av laggen er serverside lag, å det kan en ikke gjøre stort med. Klart det hjelper med bedre hardware, men det forsvinner ikke av den grunn. Tro meg. jeg sitter selv med bra HW og det lagger som F*** i IF og andre plasser hvor det er mye folk. Lenke til kommentar
Exxonsen Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Da er det mest sannsynlig server-side lag, yepp. I slike sammenhenger er det ofte kombinasjoner, og siden HW da er sjekka ut så er det enten kommunikasjonen eller serveren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå