Gå til innhold

Snart natt til 17


runela

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tror det blir nach på Hausmania for min del. Er ganske tidlig i Oslo, så vi turer vel opp der omtrent når det åpner (14:00), og er mer eller mindre der til vi tar turen og besøker Tiësto. Så går turen sikkert tilbake dit og holder på der til de stenger. Så er det å komme seg på toget til Gardermoen, og ta flyet hjem.

 

EDIT: Noen som vet hvor Hausmania ligger, og andre ting som er verdt å få med seg? Finnes det matbutikker som holder åpent i morgen (de har vel ikke lov å være større enn 100kvm. i så tilfelle)? Jeg trenger info om Oslo. Svar gjerne med PM, sånn at vi slipper å kjøre denne tråden hinsides alle overskrifter.

 

EDIT2:

Link til tråden min

Hausmania ligger rett ved Akerselva... hvis du står utenfor Oslo City,så skal du gå mot Grunerløkka,og etter ca 10 minutters gange kommer du til ett stort lyskryss...da tar du til venstre...så følger du bare den gata til du ser en byggeplass,og en del graffiti...der har du hausmania.... utrolig ålreit sted :)

 

*edit: når jeg sier gå mot grunerløkka,så gå hovedveien oppover..husker ikke hva gata heter,men det går trikk begge veier der,så ikke vanskelig å finne det...kan jo bare spørre noen også ;)

Endret av Propaganda
Lenke til kommentar
PHP Programmering som vanlig :) På 17. mai :no:

 

Kanskje prøve å få tilbringt noe tid med kassedama på Lefdal, men det tror jeg ikke blir så mye av :innocent:

Hehe :) var du som var så forelska i hun der kassadama ja :roll: Håper du får en trivelig 16/17 mai. Lykke til med alt!

Lenke til kommentar

Blir litt heltisk på meg. Skal møtte en vennine i byen, så må jeg ha en liten prat med henne. Så må jeg komme meg til forspill til noen fra klassen min. Er sikkert dritta til jeg kommer opp ditt også :p

 

Edit: Håper at finværet holder seg i Trondheim :D

Endret av Zemeckis
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...