el-asso Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 el-asso is you a father? Jepp, x2 (Pst... Are you a father) Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 (endret) 1. Vors 2. Brann Stadion 3. Nytt vors 4. Byn 5. Hva enn som skjer... Endret 15. mai 2005 av tor_erik Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 jeg er russ, så det blir vel øl å fanteri ^2 Lenke til kommentar
salah Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 PHP Programmering som vanlig På 17. mai Kanskje prøve å få tilbringt noe tid med kassedama på Lefdal, men det tror jeg ikke blir så mye av Lenke til kommentar
Flames Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Først på bursdagsvors hos en kompis med ~20 gode venner, og deretter ut på en fest av større dimensjoner. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 (endret) Tror det blir nach på Hausmania for min del. Er ganske tidlig i Oslo, så vi turer vel opp der omtrent når det åpner (14:00), og er mer eller mindre der til vi tar turen og besøker Tiësto. Så går turen sikkert tilbake dit og holder på der til de stenger. Så er det å komme seg på toget til Gardermoen, og ta flyet hjem. EDIT: Noen som vet hvor Hausmania ligger, og andre ting som er verdt å få med seg? Finnes det matbutikker som holder åpent i morgen (de har vel ikke lov å være større enn 100kvm. i så tilfelle)? Jeg trenger info om Oslo. Svar gjerne med PM, sånn at vi slipper å kjøre denne tråden hinsides alle overskrifter. EDIT2: Link til tråden min Hausmania ligger rett ved Akerselva... hvis du står utenfor Oslo City,så skal du gå mot Grunerløkka,og etter ca 10 minutters gange kommer du til ett stort lyskryss...da tar du til venstre...så følger du bare den gata til du ser en byggeplass,og en del graffiti...der har du hausmania.... utrolig ålreit sted *edit: når jeg sier gå mot grunerløkka,så gå hovedveien oppover..husker ikke hva gata heter,men det går trikk begge veier der,så ikke vanskelig å finne det...kan jo bare spørre noen også Endret 15. mai 2005 av Propaganda Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Grille og vorse ved et vann i skauen, for så å gå på fjordpark i drammen etterpå. Er russ ja. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Vors hos meg så opp til Lundedalen i Skien.. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Blir vel vorsings ett eller annet sted vel, så fjordparken. Må bare skaffe drikke Lenke til kommentar
runela Skrevet 15. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2005 huff ser ut til og bli regn..... vil ikje ut på byen i regnet så blir vell innefest hos noen da... Hmmm eller så får jeg og dama dra hjem til meg etter en stund da. Huff regna så sinsykt i fjor også jo Lenke til kommentar
runela Skrevet 16. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2005 PHP Programmering som vanlig På 17. mai Kanskje prøve å få tilbringt noe tid med kassedama på Lefdal, men det tror jeg ikke blir så mye av Hehe var du som var så forelska i hun der kassadama ja Håper du får en trivelig 16/17 mai. Lykke til med alt! Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 1. Vors2. Brann Stadion 3. Nytt vors 4. Byn 5. Hva enn som skjer... 1. Vors (sannsynligvis) 2. Viking stadion 3. Nytt vors eller direkte til byen 4. Hjem å sove Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 (endret) Blir litt heltisk på meg. Skal møtte en vennine i byen, så må jeg ha en liten prat med henne. Så må jeg komme meg til forspill til noen fra klassen min. Er sikkert dritta til jeg kommer opp ditt også Edit: Håper at finværet holder seg i Trondheim Endret 16. mai 2005 av Zemeckis Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Natt til 17. skal jeg ikke en dritt. Skal vel egentlig slappe av, og nyte livet for pc'en og Day of Defeat og Brothers In Arms. Og gjerne spille en liten trall av musikk. Lenke til kommentar
espinos Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Natt til 17. skal jeg ikke en dritt. Skal vel egentlig slappe av, og nyte livet for pc'en og Day of Defeat og Brothers In Arms. Og gjerne spille en liten trall av musikk. skaff deg et liv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå