Gå til innhold

Mulig ødelagt NIC på XBOX

Ligaya

Anbefalte innlegg

Sliter litt her, ser ut som at nettverksporten på xboxen min har tatt kvelden. Etter et lite lynedslag som resulterte i pc havari så ser det ut som at lynet har forårsaket noe unormal strømføring som har gått fra switchen min, via nettverkskablene til pc'n og xbox'n. Pc'n er som sagt dau, men det ser ut som at det kun er nettverksporten som har slått seg vrang på Xbox'n. Spørsmålet er, er det mulig å fixe den? Kan folk som har peiling på modding av xbox fikse en ødelagt nettverksport? Å levere til Microsoft er uaktuelt, både fordi den er 2 år gammel, og fordi den er modifisert...

Håper noen kan hjelpe, er kjipt å ikke kunne overføre ting til Xbox'n ..bruksområdet forsvinner liksom litt da :no:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

lite trolig at du får den opp og gå igjen uten å skifte hovedkort. Er nokk ikke porten som er gåen men kontroller chipen. Skjedde akkurat det samme hos meg. to lynnedslag ganske lokalt. men ikke direkte nedslag. Ikke merkbart på annen elktronikk enn lan pluggen i xboxen ikke virka. Prøvde å skifte fysisk port og loddet på en ny en. Funket dårlig. Er nokk chipen som har tatt kvelden. Endte med at jeg kjøpte ny xbox og lodda over chipen fra den gamle.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...