Lurifaksen Skrevet 13. juli 2002 Del Skrevet 13. juli 2002 Quote: Den 2002-07-13 22:35, bluesmaster skrev:Det er ikke deres skyld at jeg gjorde en tabbe, men det går ikke an å kanselere ordren, som på de fleste andre webshoper, det er utrooolig surt... Det går nok an å kanselere orden - men du må gjøre det manuelt ved å sende en email. (går jeg utifra.) Det går minst like fort som å kaselere ordrer i andre webshoper. Trykk på reply i ordrebekreftelsen, og send den tilbake og si at de må kanselere ordren. mulig du må sende den til en annen emailadresse, men den finner du på siden. Lenke til kommentar
bluesmaster Skrevet 13. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2002 Sentde en til mail, for sikkerhets skyld, med høy prioritet... Har bestilt et noname kort til 900 kr i stedetfor. Det var 150 kr spart, hvis ikke folkene på pcmax sender pakken likevel. ***** 900 kr for et 512 MB DDR er vel ikke gale, sant? Frakten er vel ikke all verden håper jeg. Lenke til kommentar
bluesmaster Skrevet 14. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2002 Nå er det krise! Sender mail, men får ikke kontakt. Får mail om at jeg har bestilt 5 brikker! F i helvet e... Dette går til pises. Lenke til kommentar
EC Skrevet 14. juli 2002 Del Skrevet 14. juli 2002 Vent nå til mandag... de er sikkert ikke på jobb i helga... :wink: -Y- Lenke til kommentar
bluesmaster Skrevet 18. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2002 OK. Jeg kryper til korset og beklager alt dritt jeg har sagt om pcmax. Webshopen var ikke den beste på markedet, men prisene var ganske bra på veldig mange varer. Jeg overreagerte, og forstår at de ikke kan svare på mail hele tiden. Beklager, skal aldri gjenta seg. Hilsen en overreagerende bluesspiller. Kjøp billige datadeler hos: http://www.pcmax.no Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 18. juli 2002 Del Skrevet 18. juli 2002 Helt iorden :razz: du er vel ikke alene .... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå