bluesmaster Skrevet 13. juli 2002 Del Skrevet 13. juli 2002 Jeg bestilte brikken under hos PC-Max, men jeg angrer, pga jeg fant brikken billigere hos en annen webshop. Hva skal jeg gjøre? Det finnes ingen angreknapp på siden, som på mange andre sider. ________________ Jeg har lagt en 512 MB DDR PC2100 minnebrikke i handlekurven hos PCmax.no. Jeg har fulgt med masse på minnepriser, og de skal ha 1050 kr + frakt (99 kr) for den brikken. etter intens leting ettter den billigste minnebrikken endte jeg opp hos nettopp pcmax. Var prisene på 512 MB billigere for en stund siden, eller er det bare 256 Minne som har gått merkbart opp? Jeg tror nemlig at PCMax ikke har oppdatert prislisten... Hva skal jeg, trykke betill, eller vente til prisen evt. synker? [ Denne Melding var redigert av: bluesmaster på 2002-07-13 22:16 ] Lenke til kommentar
complex4517 Skrevet 13. juli 2002 Del Skrevet 13. juli 2002 Jeg ville ventet til uken og sett på forskjellige ukens Tilbud eller at de synker i pris! Men det var jo ikke så dyrt for en så god brikke. Lenke til kommentar
KidComa Skrevet 13. juli 2002 Del Skrevet 13. juli 2002 DDR-priser kommer til å vokse eksplosivt nå pga. "mangel" hos produsentene. Kjøp nå! Bestilte 1gb i går :smile: http://www.theinquirer.net/?article=4393 Lenke til kommentar
bluesmaster Skrevet 13. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2002 Nei, jeg synest ikke det, men prisene skal opp på minne, de har allerede begynt å gå opp, så jeg tror jeg smeller til med å kjøpe brikken... Eller bør jeg vente? Venter i spenning på svar, mens jeg hører på Steve Ray Vaughan's bluesjamming... Lenke til kommentar
caturbo Skrevet 13. juli 2002 Del Skrevet 13. juli 2002 yatack 256ddr apacer 399,- tror det er billigst Lenke til kommentar
bluesmaster Skrevet 13. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2002 Dett er billig, men yatack er vist noe drit. Hva er vanlig fraktkostnad på en så liten ting som en minnebrikke? Lenke til kommentar
bluesmaster Skrevet 13. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2002 F aen i helve te! Jeg trykket på bestill, og søkte på 512 MB DDR Ram. Da fant jeg den ved en tilfeldighet 100 kr billigere :sad: Og nå skal jeg angre, men det finnes ingen angreknapp på den helve tes pcmax-butikken !!!! Hater den butikken, skal aldri handle der mer.. Dritt Lenke til kommentar
complex4517 Skrevet 13. juli 2002 Del Skrevet 13. juli 2002 Så send en mail da! med navn og alt du fikk i ordrebekreftelsen og si at du ikke skal ha den Lenke til kommentar
bluesmaster Skrevet 13. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2002 Jeg har gjort det, jeg tenkte heller å kjøpe en brikke som kostet bare 900 kr hos dataelite. Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 13. juli 2002 Del Skrevet 13. juli 2002 Quote: Den 2002-07-13 22:10, bluesmaster skrev:F aen i helve te! Jeg trykket på bestill, og søkte på 512 MB DDR Ram. Da fant jeg den ved en tilfeldighet 100 kr billigere :sad: Og nå skal jeg angre, men det finnes ingen angreknapp på den helve tes pcmax-butikken !!!!Hater den butikken, skal aldri handle der mer..Dritt Hater du virkelig pcmax fordi at du ikke hadde sjekket andre priser grundig nok? Det skal jeg huske - at neste gang jeg kjøper noe et sted - og jeg finner det billigere et annet sted senere - så er det den butikken jeg kjøpte det i sin skyld?? Bra tenkt (...ellers så har du jo angreretten din da, men det koster jo returporto på noen kroner...) Lenke til kommentar
bluesmaster Skrevet 13. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2002 Det er ikke deres skyld at jeg gjorde en tabbe, men det går ikke an å kanselere ordren, som på de fleste andre webshoper, det er utrooolig surt... Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 13. juli 2002 Del Skrevet 13. juli 2002 Off topic, men noen som vet om RDRam prisene blir å synke? (ingen kan jo egentlig vite det, men noen som har litt peil?) _________________ Basus' Homepage Dette [ Denne Melding var redigert av: yummy på 2002-07-14 11:39 ] Lenke til kommentar
byggeren Skrevet 13. juli 2002 Del Skrevet 13. juli 2002 Det er ikke problem i det hele tatt, send en email til dem så fikser de dette glatt. Det ville selvfølgelig vært kjekt om du kunne kanselert ordren online, men det er ikke alle butikkene som har denne muligheten. Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 13. juli 2002 Del Skrevet 13. juli 2002 Hehe, jada jeg skjønner det. Hvis ikke det kan annuleres på epost så vent til du får dem og benytt angreretten. Koster vel ikke mer enn kr 5,50 å returnere en rambrikke. (Eller la vær å sette frimerke på, så må pcmax betale straffeportoen) Lenke til kommentar
bluesmaster Skrevet 13. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2002 Jeg tar å bestiller den brikken som var rimeligere nå, har ikke fått svar på mailen jeg sendte til PCmax (det er bare et par minutter iden). Jeg kan jo risikere at prisen på minnebrikken vil stige når som helst... 5,50 for å returnere en brikke? er ikke det litt lite? [ Denne Melding var redigert av: bluesmaster på 2002-07-13 22:44 ] Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 13. juli 2002 Del Skrevet 13. juli 2002 Neida, kr 5.50 er portoen på et vanlig brev, og en minnebrikke passer fint i en vanlig konvolutt (med litt papp rundt) Har sendt masse cd'er og disketter og aldri betalt mer enn minsteporto på dem. Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 13. juli 2002 Del Skrevet 13. juli 2002 (endret) Vårrengjøring. Endret 5. januar 2005 av Hidden Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 13. juli 2002 Del Skrevet 13. juli 2002 Skulle jeg sendt en CD med plastcover ville jeg klistret på 2 stk kr 5.50 frimerker. Ellers ville jeg bare brette et ark rundt cd'en noen ganger og sendt det for kr 5.50 Posten er ikke så nøye på det sålenge det dreier seg om standard konvoluttstørrelse inntil A5 format og de ikke virker "uhensiktsmessig" tunge. Hvis du sendte eposten til pcmax med avbestillingen idag kan du vel ikke vente deg å få svar før tidligst mandag. De har vel fri idag og imorgen (har ellers hørt rykter om at det finnes et "liv" utenom jobben også - selv om jeg ikke riktig tror på det :razz: ) [ Denne Melding var redigert av: Dan Hansen på 2002-07-13 23:12 ] Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 13. juli 2002 Del Skrevet 13. juli 2002 Quote: Den 2002-07-13 23:03, Hidden skrev:Angående porto på CD´er: Vel, om du sender den i en papirlomme og ikke et plastcover, da kan jeg tenke meg at den kommer på under 20 gram som er maks vekten for 5.50,- taksten. Ikke for å pirke og litt off-topic, men dette er etter min erfaring galt. Har sendt noen enkelt-CD'er i papirlomme, som igjen ligger i en vanlig C5 konvolutt. Med mindre postkontoret har svindlet meg, så må det betales for inntil 50 gram. Hvor mye Posten sjekker om du putter på porto selv, er en annen sak. Og nei, jeg jobber ikke for Posten. :wink: Lenke til kommentar
byggeren Skrevet 13. juli 2002 Del Skrevet 13. juli 2002 Jeg sender alltid datakomponenter som pakker, ikke brev. Når de sendes som pakker, så er de forsikret samt at du har mulighet til å spore pakken. Du kan da sjekke når mottager har mottatt pakken. Det koster fra kr. 80,-, men kan kan spare deg for masse trøbbel. Dette er uansett of-topic, og kan bare ses på som et generelt tips. Nå når du har sendt en mail til PCmax, så kommer orden til å bli kanselert mandag morgen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå