Phyltre Skrevet 13. september 2001 Del Skrevet 13. september 2001 Min kjære Svetlana har følgende oppsett ATC-200 coolermaster tower Epox EP-8k7a+ hovedkort 1.4 ghz thunderbird med AYHJA stepping eller no (for øyeblikket "uklokka") 2 x 256 MB CL2 DDR ram Gainward CardExpert Geforce3 Powerpack 4 stk IBM disker (tilsammen 190 GB(1 stk 30 gig 1 stk 40 gig og 2 stk 60 gig))(som jeg personlig synes er for lite) + det vanlige 19" monitor, trådløst tastatur og mus switch dvd-rom 16 x cdbrenner osv planlegger å oppgradere med vannkjøling ... (så oppsettet til overklokking.no sin vannkjølte spille maskin) vil satse på en peltier kjølt versjon tror jeg ... men jeg er nå ganske fersk med socket a .... og jeg har ikke så veldig lyst til å leke med blyanttrikset ... vil ha noe mer permanent .... Tracetape eller no kanskje ... Lenke til kommentar
Silence Skrevet 14. september 2001 Del Skrevet 14. september 2001 Ta fram loddetinnet:-D Lenke til kommentar
Phyltre Skrevet 15. september 2001 Forfatter Del Skrevet 15. september 2001 hmmm ehh vel fant faktisk ut at cpuen må være ulåst ? kjører på 1.6 ghz nuh .... leste også en plass om at alle tbirds over 1.2 ghz er ulåst ... stemmer dette tro? Lenke til kommentar
BeachDumb Skrevet 18. september 2001 Del Skrevet 18. september 2001 Quote: On 2001-09-15 22:16, Phyltre skrev:leste også en plass om at alle tbirds over 1.2 ghz er ulåst ... stemmer dette tro? Ja Du har rett.. Men jeg tror det bare en 266bus versjonen som er ulåst?! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå