Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Trøbbel med Nettverke

Anbefalte innlegg

Okay... Har spurt alle jeg kjenner om hva dette probleme er. Uansett hva jeg gamer, WC3, BF42, BFV osv, får connection problems nøyaktig hvert 1. min og 3. sec... Har formatert, reinstallert og oppdatert alt, til og me Biosen, og enda er d samme greiern!

Har trådløst nett, men switchet over t TP-kabel en gang og fikk samme skiten... Har prøvd spillet BF 42 på to andre maskiner (litt eldre da) og spillet kjører greit der (med untakk av lagg da)

Vet noen no som kan hjelpe, eller har noen forslag? (Dette er en spille ny maskin... 8 dager gammel fra Elkjøp...)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sjekk om disken din er skadet, kjør verktøyet for å reparer disken(rette evt feil)

Så legger du deg å ser tv enn god stund....

da funket alt til meg etterpå....

Men husk å sette på reparer filer automatisk,,,, viss denn finner masse fei på disken kan du ende opp å trykke voldsomt mye på enter.... hehe

Det kan hende du får besjed om å restarte, da jør du det og lar søket gå...

håper dette hjelper :w00t:

Lenke til kommentar

Ekstra informasjon som f.eks merke på trådløs router og eventulle firmwarre revisjon hadde vert litt kjekt å få vite for jeg har mer tro på eventuell feil ligger der enn i hardware selv om noen nå vil komme å rope Elkjøp .

I samme slengen så får vi vite hvilket trådløst kort som sitter i pc`n og signalkvaliteten der du sitter .

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hadde samme problemet i flere dager før jeg klarte å løse det. Fant ut at problemet lå i min trådløse router for da jeg koblet pc'en direkte til modemet fikk jeg ikke feilmeldingene!! Jeg har forresten et Speedtouch modem fra Telenor.

Så jeg søkte litt rundt og fant at en mulig løsning var å konfigurerer modemet fra et routermodem til et bridgemodem. Løsningsideen fikk jeg her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...