Gå til innhold

Databutikken.com Leveringstid

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ventet i over en uke jeg! Men det viste seg å være posten som ikke hadde sent ut hentelapp!! DE SVINA :mad:

Pakken var på mitt postkontor tre dager etter bestilling..

Problemet mitt var at databutikken (datorbutikken) ikke sendte noen "ordrestatus" eller leveringsbekreftelse pr.mail eller annet.. måtte sende en forespørsel om å få forsendelsesnr. så jeg kunne kjøre pakkesporingen til posten.. (aka: "de svina!") :grin:

Lenke til kommentar

Har opplevd noe lignende jeg også.

En helg jeg skulle på lan (ganske stort) så ble prosessor ødelagt så bestilte jeg en Duron 900 fra multicom på Apost (Over natta) men så kom ikke posten med lappen før en uke etterpå.

Heldigvis så pakkesøkte jeg først!

Posten kan være lit sossete!

Lenke til kommentar

Hehe, det er sant. Eller om laderen til Nokia-telefonen som jeg sendte fra Bergen til en hotellgjest i Oslo som A-post. Den kom frem halvannen uke etter at gjesten var reist..

Men nå er vi vel litt off-topic;) Uansett, har handlet lite hos databutikken.com, men den ene gjenstanden jeg kjøpte der (cd-brenner) kom uten at jeg bet meg merke i leveringstiden, hverken positivt eller negativt.

Rimelige webhotell: www.bkmedia.no

[ Denne Melding var redigert av: bok2 på 2002-07-13 22:25 ]

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Onsdag 10/7: bestilte EPoX 8K3A+ fra databutikken

Torsdag 18/7: hentet hovedkortet på posten

Dette synes jeg var ok. Det var midt i sommerferien og jeg vet faktisk ikke om kortet var på lager den dagen jeg bestilte heller. Folk klager på returproblemer og sånt med databutikken, men det har jeg foreløpig ingen kjennskap til... :smile: Jeg handler gjerne der igjen!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...