complex4517 Skrevet 13. juli 2002 Del Skrevet 13. juli 2002 Hvor lang tid bruker Databutikken på og sende en pakke til deg? Takker for alle svar! Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 13. juli 2002 Del Skrevet 13. juli 2002 Quote: Den 2002-07-13 21:27, complex4517 skrev:Hvor lang tid bruker Databutikken på og sende en pakke til deg?Takker for alle svar! såfremt det er lagervare så sender dem raskt. Da merker du ikke noe til at de ligger i Sverige for å si det sånn. Lenke til kommentar
complex4517 Skrevet 13. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2002 Takk for svar! Lurer på og kjøpe en Samsung 957P 19" 1600x1200@76Hz TC099 der. Lenke til kommentar
cd32 Skrevet 13. juli 2002 Del Skrevet 13. juli 2002 Ventet i over en uke jeg! Men det viste seg å være posten som ikke hadde sent ut hentelapp!! DE SVINA Pakken var på mitt postkontor tre dager etter bestilling.. Problemet mitt var at databutikken (datorbutikken) ikke sendte noen "ordrestatus" eller leveringsbekreftelse pr.mail eller annet.. måtte sende en forespørsel om å få forsendelsesnr. så jeg kunne kjøre pakkesporingen til posten.. (aka: "de svina!") Lenke til kommentar
complex4517 Skrevet 13. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2002 Har opplevd noe lignende jeg også. En helg jeg skulle på lan (ganske stort) så ble prosessor ødelagt så bestilte jeg en Duron 900 fra multicom på Apost (Over natta) men så kom ikke posten med lappen før en uke etterpå. Heldigvis så pakkesøkte jeg først! Posten kan være lit sossete! Lenke til kommentar
bok2 Skrevet 13. juli 2002 Del Skrevet 13. juli 2002 Hehe, det er sant. Eller om laderen til Nokia-telefonen som jeg sendte fra Bergen til en hotellgjest i Oslo som A-post. Den kom frem halvannen uke etter at gjesten var reist.. Men nå er vi vel litt off-topic;) Uansett, har handlet lite hos databutikken.com, men den ene gjenstanden jeg kjøpte der (cd-brenner) kom uten at jeg bet meg merke i leveringstiden, hverken positivt eller negativt. _________________ Rimelige webhotell: www.bkmedia.no [ Denne Melding var redigert av: bok2 på 2002-07-13 22:25 ] Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 13. juli 2002 Del Skrevet 13. juli 2002 De brukte over 14 dager på meg, og da avbestile jeg og fikk d samme fra komplett på 3-4 dager... Lenke til kommentar
vegge Skrevet 4. august 2002 Del Skrevet 4. august 2002 Onsdag 10/7: bestilte EPoX 8K3A+ fra databutikken Torsdag 18/7: hentet hovedkortet på posten Dette synes jeg var ok. Det var midt i sommerferien og jeg vet faktisk ikke om kortet var på lager den dagen jeg bestilte heller. Folk klager på returproblemer og sånt med databutikken, men det har jeg foreløpig ingen kjennskap til... :smile: Jeg handler gjerne der igjen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå