h00v3r Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Vil dere har try til cs.1.6 klan POD. gå innpå #clanpod og kontaklt zipish, snakk med han. Hadde også vært takknemlig hvis dere idla litt på kanalen. Snakker dere med han får dere info om hva vi har. Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 14. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2005 Dere må vere skilled helst. Satser stort på¨dette, må vere aktive. Dere kan og Kontakte Rochstock Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Jeg kan try'e, men ikke før mandag/tirsdag pga jeg er på LAN nå med 1mbit delt på 7 stk... :ehmm: Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 14. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2005 Kom innpå nå, er der jeg, kan snakker lit, trenger folk og Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Slettet et par intetsigende innlegg i strid med retningslinjene: Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's. Geir Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 15. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2005 Den er grei, han fikk jo med seg sida og sånt, så han skal vel ikke ha problemer hvis vil trye, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå