Zer0z Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Hei. Sitter på lan med noen venner av meg. så har ene kompisen kjøpt seg en S-ata disk til pcen sin.. plugga inn kablene, og aktiverte noe S-ata greier i bios.. når man booter så finner man disken , men ikke i windows.. har vært innom datamaskinbehandling å prøvd å lagt inn S-ata drivere for ABiT hovedkort. men når man legger inn driverne så får man en feilmelding "device not found" Noen som vet hva som er feil ? han har ABIT KV7-kt600 Hovedkort. Lenke til kommentar
kommando Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 (endret) Jeg har også en s-ata disk + abit hovedkort, så vidt jeg har forstått må du legge S-ata driverene fra abit på en disket, og boote på denne. Har aldri fått prøve dette, da diskettstasjonen min har tatt kvelden. Endret 14. mai 2005 av Olag Lenke til kommentar
Zer0z Skrevet 14. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2005 Jeg har også en s-ata disk + abit hovedkort, så vidt jeg har forstått må du legge S-ata driverene fra abit på en disket, og boote på denne. Har aldri fått prøve dette, da diskettstasjonen min har tatt kvelden. får prøve det men JEG brukte de filene IN-windows å det funka feilfritt til meg Noen andre som vet hva som kan være feil ? Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 bare å oppdatere til SP2 i windows så trenger dere ingen drivere i det hele tatt... Lenke til kommentar
Zer0z Skrevet 14. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2005 (endret) bare å oppdatere til SP2 i windows så trenger dere ingen drivere i det hele tatt... Service pack 2 er bare plagsom, med firewall å sånn sjit edit: han har SP2 lagt inn Endret 14. mai 2005 av Zer0z Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 (endret) Service pack 2 er bare plagsom, med firewall å sånn sjit tongue.gif snakker tydeligvis uten peiling hører jeg... brannmuren kan man ta vekk uten noe prob.. men vis det er det eneste som stopper dere i å installere SP2 så for all del... EDIT: kan foresten huske å ha hatt samme prob selv en gang i tiden da jeg hadde ABIT. husker ikke hva jeg gjorde for å fikse det desverre... Endret 14. mai 2005 av Fat_ASS Lenke til kommentar
OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 (endret) bare å oppdatere til SP2 i windows så trenger dere ingen drivere i det hele tatt... Service pack 2 er bare plagsom, med firewall å sånn sjit edit: han har SP2 lagt inn Edit: For sen... Endret 14. mai 2005 av tonna Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Stikkord : viasata raid drivere . Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Stikkord : viasata raid drivere . ja drit i å bruk de som ligger på cd`en...hent de nyeste på nette...kanskje det funker?"! Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Via VT8237 southbridge sata ,ide ,raid driver her : http://www.viaarena.com/default.aspx?PageI...D=1&DCATID=1180 Lenke til kommentar
Zer0z Skrevet 15. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2005 Via VT8237 southbridge sata ,ide ,raid driver her :http://www.viaarena.com/default.aspx?PageI...D=1&DCATID=1180 Takk syar2003 den der funka den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå