Kvammis Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Har nettopp hatt "sommer rengjøring" i pcen til lillesøsteren min. Byttet CPU og NB kjøler samtidig. Når jeg prøver å slå på pcen nå kommer det ikke skjermbilde. Har prøvd masse for å få det bla. - Forskjellige PSUer - Forskjellige skjermkort - Bytte ram brikker og å bytte plass på de - Restarte CMOS Ingenting hjelper ! Noen som kan hjelpe ? Bruker nå mitt 400 innlegg på dette og håper på at det hjelper :p Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Se om alle kabler er riktig tilkoblet. Har du kommet borti en kondensator eller et annet komponent på hovedkortet? Bytt tilbake til original stand. Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 14. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2005 Kablene står riktig i (Kun den fra PSU til HK er tilkoblet) Kondensatorene tror jeg nok har overlevd.. Og original stand = Har hatt en syk jobbe med å modde en S939 blokk til å passe i Socket A systemet.. Har heller ikke så veldig lyst til å bytte NB kjølern.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå