Smirnoff Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Jeg tror jeg står over, men dette er vel heller ikke riktig sted å pushe grafikkortet ditt. Prøv på bruktmarkedet. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 18. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2005 nei er egentlig klar over det men ville bare si fra Lenke til kommentar
frodeaa Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Dersom du betaler porto hit og tilbake, så skal jeg lodde kortet for deg. Lenke til kommentar
bjørn roger Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Hei 2mass Har dendt deg et pm på kortet. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Må ikke gjøre slikt Thomas Hvis du vil kan du låne et ati rage pro kort av meg mens 6600gt er til reperasjon Lenke til kommentar
xB^ Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 (endret) Har brekt av kondensator på både hovedkort og skjermkort, begge har fungert greit uten noe prob .. men vet ikke om jeg anbefaler der. de er der for en grunn, og er en kretsløp som blir brudt så.. Endret 18. mai 2005 av xB^ Lenke til kommentar
KongeOdin Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Stikk innom dataavdelingen på høgksolen din dersom du studerer. De har ofte utstyr til å konstruere, bygge og lodde kretskort, og vil kanskje kunne fikse det dersom de er greie nok eller interesserte nok. De kan bla. fikse det på UMB(NLH). Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 18. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2005 kan stikke innom en jeg kjenner som er lærling på HiH de kan kanskje hjelpe.. takk for svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå