Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

kun vifter og hdd lyset skrur seg på

Anbefalte innlegg

Kan noen vær så snill hjelpe meg

Jeg åpnet min Dell pc for å titte litt. Jeg tok ut en av ram brikkene og cpu kjøleren òg cpun. Putta dem på plass igjen og satt inn strøm kabelen for å starte. Vifta bak, cpu vifta skrudde seg på og hdd lyset i front men ikke resten. fikk ikke noe oppstarts skjerm greie.

Er det noen som vet hva jeg kan gjøre med dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Funka ikke... tok ut batteriet... putta den inn igjen... Samme problem... Jeg har power fra psun cdrom skuffene virker.. er ikke sikker om harddisken er på...ingen ting på skjermen.... Åssen clearer man cmos???

Lenke til kommentar
Funka ikke... tok ut batteriet... putta den inn igjen... Samme problem... Jeg har power fra psun cdrom skuffene virker.. er ikke sikker om harddisken er på...ingen ting på skjermen.... Åssen clearer man cmos???

Det er en jumper på hovedkortet som står i posisjonen 1-2, du skal da flytte den til 2-3, starte opp maskinen i 10 sekund(det kommer ikke skjermbilde) og så slå av og sette jumperen tilbake til 1-2. Du finner dette i manualen til hovedkortet ditt.

Lenke til kommentar

Fremgang!! gjorde det du sa og nå har jeg bios på skjermen... eller det står bios men det er ikke moe valg eller noen ting, bare sort skjerm og (Performing automatic IDE configuration) Ingen knapper gjør noe... Noen tips???

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...