John Keats Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 (endret) jeg har bestemmt meg for og lage en liten film sammen med noen venner, og tenkte og spørre dere om respons. http://home.no/morenith/movie/ Introen ligger her. husk også og laste ned story-filen, det er det txt-dokumentet som også ligger der. gi meg respons enten her eller ingame. MvH Smeagoldfish/Morenith/Morten håper dette kan bli et morsommt og interessant prosjekt med hjelp og ideer fra dere alle. Endret 14. mai 2005 av Smeagoldfish Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Bra mekka. Men var ikke så stor,da men. halve filmen var jo intro(tekst). Gir den en 4`er. . Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 14. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2005 det er bare introen til filmen. les i txt-fila hvis du skal se hva som skjer gjennom hele. Lenke til kommentar
Ripz911 Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Geeeeeeeeeeenialt, sinnsykt bra. Stå på! Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 det er bare introen til filmen. les i txt-fila hvis du skal se hva som skjer gjennom hele. Lest den,ja. Seff.. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 vel, ideen er bra, men utførelsen kan jobbes mer med (hørt denne et par ganger på skolen) Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 har du slette den mappen? fant den ikke på denne kontoen har veldig lyst til å se denne filmen hørtes veldig spennende og bra ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå